Juha-Pekka Mustonen AVARN Securityn henkilöstö- ja hallintojohtajaksi

Juha-Pekka Mustonen on nimitetty AVARN Securityn henkilöstö- ja hallintojohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.11.2017.

Mustonen on työskennellyt turvallisuusalalla esimies- ja johtotehtävissä vuodesta 1995 ja viimeksi Stockmann Security Services Oy:n toimitusjohtajana.

– Mustosen tausta ja monipuolinen osaaminen turvallisuusalalla vahvistavat loistavasti AVARN Securityn tavoitetta nousta yksityisten turvallisuuspalvelujen markkinajohtajaksi ja olla alan kiinnostavin työnantaja, sanoo AVARN Securityn toimitusjohtaja Juha Murtopuro.

AVARN Security on strateginen ja vastuullinen turvallisuuskumppani yrityksille ja julkisen sektorin organisaatioille. Tuotamme kokonaisvaltaisesti turvallisuusratkaisuja ja -palveluita, kuten älykästä turvallisuusvalvontaa ja -tekniikkaa, vartiointi- ja vastaanotto- sekä arvokuljetus- ja rahankäsittelypalveluita. Toimimme valtakunnallisesti 22 toimipisteemme kautta ja työllistämme noin 2 800 turvallisuusalan huippuosaajaa. AVARN Security on osa Sector Alarm Groupia. Lisää tietoa www.avarn.fi ja www.sectoralarm.com