​BMW Suomi ja Tee 2 Green Oy yhteistyöhön

BMW Suomi ja Tee 2 Green Oy ovat allekirjoittaneet Pego Golf Schoolin nimikkokumppanuutta ja T2G Eventsin tarjoamia golftapahtumapalveluja koskevan yhteistyösopimuksen.

BMW järjestää vuosittain Suomessa kymmeniä golfaktivointeja golfkentillä ja niiden ulkopuolella. Jatkossa tapahtumien toteutuksesta ja järjestelyistä vastaa T2G Events. Pego Golf Schoolin opettajat puolestaan toimivat BMW:n brändilähettiläinä opetustoiminnan yhteydessä.

BMW on ollut ammattilaisgolfin merkittävä kumppani ja tukija maailmanlaajuisesti jo vuodesta 1989, ja kumppanuus vahvistuu jatkuvasti. BMW:stä onkin tullut erottamaton osa golfmaailmaa – BMW on vahvasti edustettuna muun muassa European Tour -kiertueella, ja se on ainoa brändi, joka on mukana kaikilla merkittävillä golf-toureilla. Myös Suomessa BMW on tiiviisti mukana golfkentillä ja -tapahtumissa.

Pego Golf School on Suomen laajin ja monipuolisin golfkoulu, jolla oli vuonna 2018 yli 15 000 asiakaskäyntiä. Opetuspaikkoina toimivat Keimola Golf, Linna Golf, Vuosaari Golf sekä talvikaudella Planmeca Golf Areena. Pego Golf School kouluttaa golfin harrastajia monipuolisesti aina aloittelijoista ammattipelaajiin. Alkavalla kesäkaudella opettajina toimivat PGA-prot Jyry-Jussi Peltomäki, Juha-Pekka Peltomäki ja Toni Karjalainen sekä noin viisi kausiopettajaa.

Tee 2 Green Oy on vuonna 2016 perustettu golfalan yritys, jonka missiona on auttaa yrityksiä hyödyntämään golfia myynnin, markkinoinnin ja asiakassuhteiden tukena. T2G Events luo räätälöityjä ratkaisuja yritysten tarpeiden ja tavoitteiden mukaisesti.

– Odotan innolla, että pääsemme tekemään yhteistyötä BMW:n kaltaisen huippubrändin kanssa. BMW-brändissä kiteytyvät kaikki ne elementit, joita myös me Pego Golf Schoolissa ja T2G Eventsissä tavoittelemme, arvostamme ja joihin haluamme samaistua. Sporttisuus, laatu, edelläkävijyys ja tekninen osaaminen ovat myös meidän sydäntämme lähellä, sanoo Tee 2 Green Oy:n toimitusjohtaja Juha-Pekka Peltomäki.

– Yhteistyön ansiosta voimme tarjota entistä onnistuneempia ja laadukkaampia golftapahtumia asiakkaillemme. Olemme myös ylpeitä siitä, että Pego Golf Schoolin asiantuntevat opettajat toimivat jatkossa BMW:n brändilähettiläinä, sanoo BMW Suomen myyntijohtaja Timo Nikkari.

BMW Group Suomi, myyntijohtaja Timo Nikkari, timo.nikkari@bmw.fi

Tee 2 Green Oy, toimitusjohtaja Juha-Pekka Peltomäki, juha-pekka@t2g.fi

www.bmw.fi

www.t2g.fi

www.pego.fi

BMW Group on yksi maailman menestyneimmistä autojen ja moottoripyörien valmistajista, jonka brändejä ovat BMW, MINI, Rolls-Royce ja BMW Motorrad ja joka tarjoaa myös rahoitus- ja liikkuvuuspalveluita. BMW Groupilla on 30 tuotantolaitosta 14 eri maassa, ja yhtiön myyntiverkosto kattaa yli 140 maata.

BMW Group myi kaikkiaan yli 2 490 000 autoa ja 165 000 moottoripyörää vuonna 2018. BMW Groupin liikevaihto tilivuonna 2018 oli 97,480 miljardia euroa ja voitto ennen veroja 9,815 miljardia euroa. Vuoden 2018 lopussa yhtiöllä oli yhteensä 134 682 työntekijää.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmw