Sisustukseesi sopiva vedenkeitin

Lehdistötiedote   •   Elo 19, 2015 09:59 EEST

Kodinkoneiden suhteen ollaan trenditietoisimpia kuin koskaan ennen. Uusi Bosch-vedenkeitin keittää veden tuossa tuokiossa ja perinteiset musta sekä valkoinen ovat saaneet rinnalleen todellisen trendivärin: kuparin.

Uusia Bosch-vedenkeittimiä on saatavilla viidessä eri värissä. Löydät niistä varmasti sen, joka sopii juuri sinun keittiösi tyyliin ja tunnelmaan parhaiten. Lisäksi ne näyttäväthyviltä myös Instagram-kuvissasi.

Keittiö-glamouria

Trendikkäät sävyt erottuvat edukseen näissä keittiön suosikkilaitteissa. Lakatun rungon väri on kiiltävän tyylikäs: keittimen metallirunko kuultaa hennosti kuparin, kullan ja punaisen alta.

Hinta: 79 €

Kulta

Kullanvärisen Bosch-vedenkeittimen hienostunut glamour antaa keittiöllesi sen pienen lisäsäväyksen, olematta kuitenkaan liian prameileva. Tuotenumero: TWK7808

Teräs