Blogikirjoitus Brotherilta: Muovin tulevaisuus - 10 niksiä muovijätteen vähentämiseen

Blogikirjoitus   •   Huhti 11, 2019 10:34 EEST

Ihmiset ovat heräämässä muoviongelmaan ja alkavat kyllästyä kielteiseen uutisointiin siitä, miten muovia poltetaan, se täyttää kaatopaikkamme ja saastuttaa meremme.

Viime aikoina on tapahtunut myönteistä kehitystä muovin vähentämisessä: Voittoa tuottamaton alankomaalainen järjestö on aloittanut ensimmäisen operaation muovin poistamiseksi valtameristä ja Euroopan parlamentti on äänestänyt useiden kertakäyttömuovituotteiden kieltämisen puolesta vuoteen 2021 mennessä. Näiden vanavedessä niin hyväntekeväisyysjärjestöt, yritykset, poliitikot, valtiot kuin kansainväliset organisaatiotkin ovat kaikki ryhtymässä muutoksen airuiksi.

Tärkeämpää on ehkä kuitenkin se, että kuluttajat ovat valmiita sitoutumaan muutokseen. Mitä sinä yksilönä voit tehdä? Nämä 10 niksiä auttavat sinua vähentämään päivittäistä muovin käyttöä. Lue lisää blogiartikkelistamme!

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.