Blogikirjoitus Brotherilta: Tulevaisuuden toimisto - tulevaisuuden työpaikan fyysinen tuntu

Blogikirjoitus   •   Kesä 19, 2019 08:52 EEST

Tulevaisuudessa kiinnitetään entistä enemmän huomiota erilaisiin toimiston kokoonpanoihin käyttötarkoituksen mukaan.

Teknologian kehittyminen on luonut mielikuvia työpisteettömistä toimistoista ja yrityksistä, joilla ei ole edes toimitiloja. Huomattavasti todennäköisempi todellisuus on kuitenkin se, että työpaikoilla nähdään vähemmän päivittäisiä kävijöitä ja entistä joustavampaa työpisteiden käyttöä.

Nousevat trendit – tulevaisuuden toimiston kokoonpano

Eri puolilla Eurooppaa start-up-yrityshautomot, uraauurtavien toimitilojen tarjoajat ja itsensätyöllistäjistä koostuvat yhteistyöhankkeet muokkaavat joustavaa toimitilatarjontaa, joka jatkaa kehittymistään ja muuttaa tulevaa työskentelyämme. Tärkeimpiä kiinnostuksen ja jatkokehittelyn kohteita ovat otsikkotasolla:

1) Moderni kokoonpano

2) Viihdettä palkintona

3) Kasvit, värit, luonnonvalo ja unikapselit

4) Muut muutokset ja hyödyt

Tulevaisuuden toimiston fyysisestä tunnusta ja eri skenaarioista voit lukea lisää Brotherin blogiartikkelista!

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.