Uutinen -

Brother menestyi Good Design Awardseissa tulostin-, skanneri- ja tarratulostinkategorioissa

HL-L2375DW-mustavalkolasertulostinADS-2200-asiakirjaskannerista ja P-touch CUBE Plus -tarratulostin palkittiin japanilaisilla Good Design Awards -palkinnolla.

Mistä Good Design Awardseissa on kyse? Good Design Awards -palkinto on laadun ja innovaation merkki. Palkinto antaa tunnustusta tuotteille ja palveluille, jotka ovat tunnistaneet ja laajentaneet muotoilun kentän mahdollisuuksia.

Brother on palkittu kilpailussa ensimmäistä kertaa jo 1960-luvulla. Tällöin palkittu tuote oli Brotherin ompelukone. Sittemmin yli 200 Brotherin tuotteelle on myönnetty tunnustettu designpalkinto. Brotherin tuotteet ovat olleet palkittujen joukossa 26 vuotta peräkkäin vuodesta 1983 vuoteen 2018.

Brotherin myyntipäällikkö Tom Forssell pitää saavutusta arvossaan, sillä “Good Design Awards -palkinto ei perustu pelkästään ulkoiselle tuotemuotoilulle, vaan siinä otetaan huomioon muotoillun tuotteen käyttäjäkokemus, ympäristövaikutukset ja yhteiskunnallisesti merkittävät uudet ideat. Palkinnon saavuttaminen vaatii saumatonta yhteistyötä niin Brotherin suunnittelu-, tuotanto- kuin myyntihenkilöstöltä. At your side -mottomme mukaisesti laitamme aina asiakkaamme etusijalle ja Brother suunnittelee tuotteitaan asiakkaitaan varten.”

Lue lisää palkinnoista ja sertifioinneistamme sivuiltamme.

Lue lisää Good Design Awards -palkituista tuotteistamme sivuiltamme.

• Tietokone, Televiestintä, IT

• tarratulostimet
  • skannerit
  • mustavalkolaser- tulostimet