Brotherilta mobiilitulostin joka toimii iPhonella ja iPadilla

PocketJet PJ-763MFi on Brotherin suositun mobiilitulostinmalliston uusin malli. Mobiilitulostimet ovat erityisen suosittuja liikkuvien myynti-, huolto- ja pelastusalan ammattilaisten käytössä. Lämpötulostustekniikkaa käyttävät tulostimet ovat erittäin luotettavia ja toimivat ilman mustetta tai värikasetteja. PJ-763MFI eroaa muusta mallistosta siinä, että se on tarjoaa helpon yhteyden Applen puhelimiin ja tabletteihin.

Apple-käyttäjiä on markkinoillamme paljon, ja juuri heille on lanseerattu Brotherin PJ-763MFi - lämpötulostustekniikkaa käyttävä mobiilitulostin, joka toimii Applen älypuhelimilla ja tableteilla.

Yhä useammat ammattilaiset luottavat lämpötulostustekniikkaan, jonka ansiosta tulostimet ovat kooltaan erittäin pieniä ja keveitä sekä tulostavat mustavalkoisena lämpöpaperille ilman mustetta tai värikasetteja.

Tulostimilla on useita käyttötapoja

Tyypillisimpiä Brotherin mobiilitulostimien käyttäjiä ovat ammattilaiset, jotka tarvitsevat tulosteita liikkeellä ollessaan. He tulostavat raportteja, laskuja, kuitteja, tarjouksia, sopimuksia, lähetyslistoja tai muita kiireellisiä asiakirjoja.Juuri tästä syystä näet usein myynnin, huollon ja pelastusalan ammattilaisten käyttävän Brother-mobiilitulostimia. Brotherin PocketJet-tulostimia käytetään myös sakkolappujen sekä potilastietojen tulostamiseen.

Tämän lisäksi PocketJet-tulostimista on tullut tatuoijien hittituote ympäri Eurooppaa ja Pohjois-Amerikkaa. He tulostavat asiakkaidensa iholle tatuoitavat kuvat Brotherin lämpösiirtopaperille ja käyttävät sitä tatuoitavan kuvan sapluunana.

Suunnattu erityisesti Apple-käyttäjille

Brother PJ-763MFI mobiilitulostin toimii iPhone- ja iPad-laitteilla, jotka ovat yhä yleisempiä sekä yrityksissä että julkisella sektorilla. Juuri siksi yhä useammat toivovat mahdollisuutta tulostaa suoraan näistä laitteista.

Brother PJ-763MFi:lle on myönnetty Applen “Made for iPhone/iPad” -hyväksyntä. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että integroidun Bluetooth-yhteyden ansiosta mobiilitulostin on helposti liitettävissä Applen tabletteihin ja älypuhelimiin. PJ-763MFi ei ole ainoastaan iPhone- ja iPad-yhteensopiva, vaan toimii Bluetooth-yhteydellä ja USB-kaapelilla myös Android-, Windows- ja Apple MacBook -laitteilla.

Kestävä ja nopea

Brotherin mobiilitulostimen mitat ovat 255x55x30 mm, joten se vie tilaa vain saman verran kuin A4-rullapaperi. PJ-763MFi tulostin kulkee helposti mukana läppärilaukussa tai autossa, sillä sen paino on vain 480 g (ilman akkua). Ideaali valinta mobiilikäyttöön!

Mustavalkoisena tulostava Brother PJ-763MFi tulostaa A4-arkeille 300 dpi tarkkuudella ja 8 sivun minuuttinopeudella.Voit ladata esimerkiksi viivakoodeja sisältäviä asiakirjapohjia tulostettavaksi, sekä räätälöidä tulostimen oman käyttötarkoituksesi mukaan valitsemalla lisävarusteet laajasta Brother PocketJet -lisätarvikevalikoimasta. Saatavana on mm. autoasennussarja, latureita sekä ladattava litiumioniakku, jolla voi tulostaa jopa 600 A4-sivua yhdellä latauksella.

Hinta ja saatavuus

Brother PJ-763MFi:n verollinen suositushinta on 1 153,00 € ja se on saatavissa monilta Brother-jälleenmyyjiltä.

• Tietokone, Televiestintä, IT

• mobiilitulostimet

Heidi Rankala

Lehdistön yhteyshenkilö Digital Marketing Manager PR +358400780257