Brother Finland osallistuu Lääkärit2017-päiville Messukeskuksessa

Lehdistötiedote   •   Tammi 11, 2017 11:07 EET

Brother Finland on messuilla näytteilleasettajana ja esittelee OmniJoin-verkkoneuvotteluohjelmaa, joka soveltuu esimerkiksi etälääkärivastaanottojen järjestämiseen. Lisäksi huomion saavat AirScouter-virtuaalilasit, jotka ovat esillä ensimmäistä kertaa messuilla Suomessa.

Brother on tunnettu toimija tulostinten sekä tarratulostinten saralla. Harvempi tietää, että Brother tuottaa myös palveluja esimerkiksi verkkoneuvotteluun tai tulostuksenhallintaan (Managed Print Services). Japanilainen yritys on kehittänyt AirScouter-virtuaalilaseistaan päivitetyn version, joka on nyt nähtävillä Lääkärit2017-päivillä Messukeskuksessa.

Tervetuloa keskustelemaan ja tutustumaan OmniJoin-verkkoneuvotteluohjelmaan. Keskustelemme ja kartoitamme mielellämme teidän yrityksenne vaatimukset. Tavataan messuilla 11.–13.1.2017. Voit tutustua OmniJoiniin myös lyhyen videon välityksellä.

Brother lyhyesti

Brother Finland toimii Brother Nordicin Suomen maakonttorina ja tuo Brother-tuotteita Suomen sekä
Baltian markkinoille. Brother Finland vastaa myynnistä, markkinoinnista sekä teknisestä tuesta Suomessa. Vastuullisuus ympäristöasioissa on olennainen osa liiketoimintaamme sekä yhteiskunnallista vuorovaikutusta. Yrityksellemme myönnetty ISO 14001 -ympäristösertifiointi sekä laaja joutsenmerkitty tuotevalikoimamme ovat konkreettinen osoitus siitä, että kannamme vastuumme myös ympäristöasioissa.

Lisätietoa osoitteessa www.brother.fi

Word-tiedosto