Brother voitti arvostettuja kansainvälisiä palkintoja

Yksityisellä ja julkisella sektorilla työskentelevien ammattilaisten lisäksi Brother tulostimia ja monitoimilaitteita suosivat myös kotikäyttäjät. Brother laitteet saavat paljon kiitosta myös luotettavien testauslaboratorioiden testaajilta ympäri maailmaa.

Yhdysvaltalaisen Buyers Laboratory:n Brotherille myöntämät kaksi "Pick Award" -palkintoa ovat viimeisimmät esimerkit laitteidemme arvostuksesta.

Buyers Laboratory (BLI) on maailman johtava riippumaton tulostus- ja kopiointitekniikan testaaja, joka tarjoaa testin lisäksi analyyttistä tietoa testaamistaan laitteista.

BLI Award -palkintoja on erittäin vaikea saada ja juuri siksi niitä arvostetaan. BLI altistaa laitteet kovalle rasitukselle ja tiukkoihin testeihin, ennen kuin heidän testaajansa joko hyväksyvät tai hylkäävät laitteet.

Nopea huippuluokan mustesuihkutulostin
Supernopea ja energiatehokas Brother HLS7000DN työryhmätulostin selviytyi BLI:n testeistä loistavasti ja nimettiin luokkansa parhaaksi laitteeksi "Outstanding Achievement in Energy Efficiency" kategoriassa.

Brother HL-S7000DN pääsi Buyers Laboratoryn kriittisten testaajien listan kärjeen jo toista kertaa, ensimmäisellä kerralla tulostin voitti tuoteinnovaatio palkinnon. http://www.buyerslab.com/news/viewarticle.asp?article=98922

Brother HLS7000DN on 100 sivun tulostusnopeudellaan yksi markkinoidemme nopeimmista mustesuihkutulostimista. Suuren tulostusnopeuden mahdollistavat uudenlaiset tulostuspäät, jotka tulostavat koko sivuleveyden samalla kertaa.

Brotherille myönnetyn arvostetun palkinnon myöntämisperusteiksi BLI kertoo Brother HL-S7000DN tulostimen poikkeuksellisen energiatehokkuuden ja energiansäästön.

Hyvät arvostelut ovat tärkeitä, mutta koskevat harvemmin ympäristöä
Brother Finlandin myyntijohtaja, Tom Forssell korostaa, että testit ja arvostelut ovat Brotherille tärkeitä.

"Luotettavat testiraportit sisältävät tärkeää tietoa sekä kuluttajille, että yksityisen ja julkisen sektorin ostajille. Raportit helpottavat ostopäätösten tekemistä, sillä esimerkiksi erilaisten kotikäyttöön tarkoitettujen verkkotulostimien vertailu saattaa olla kuluttajille haasteellista," kertoo Tom Forssell.

Brother saa vuosittain useita arvioita tulostuslaitteistaan sekä suomalaiselta, että kansainväliseltä medialta. Näistä testeistä puuttuu kuitenkin tärkeä yksityiskohta:

"Useimmat testit painottavat luonnollisesti laitteiden teknistä suorituskykyä, tulostuslaatua ja helppokäyttöisyyttä. Kovinkaat monet testaajat eivät keskity ympäristönäkökohtiin - onko tulostin energiatehokas ja kuluttaa vähän väriainetta, ovatko laitteen osat suurimmalta osaltaan kierrätettäviä ja kierrätetään, jne. Tässäkin suhteessa Brother on yksi markkinajohtajista, sillä laitteillemme on myönnetty vaativia ympäristömerkkejä, kuten Joutsenmerkki ja Blue Angel," selittää Tom Forssell.

Pilvisovellukselle innovaatiopalkinto
Ympäristöpalkinnon lisäksi Brother HLS7000DN tulostin sai Pick Award -palkinnon "Outstanding Achievement in Innovation" kategoriassa Web Connect sovelluksellaan.

Web Connect mahdollistaa suoran yhteyden suosittuihin pilvipalveluihin, kuten Facebook ja Dropbox. Useat Brother tulostimet ja skannerit sisältävät sisäänrakennetun Web Connect toiminnon.

Lisätiedot:
Brother Finland, Brother Nordic A/S Tanska, sivuliike Suomessa
Tom Forssell, myyntijohtaja, 050 320 5552, tom.forssell@brother.fi ja
Sami Kivelä, tuotepäällikkö, 0500 429 094, sami.kivela@brother.fi

• Tietokone, Televiestintä, IT

Brother lyhyesti

Brother Finland toimii Brother Nordicin Suomen maakonttorina ja tuo Brother tuotteita Suomen sekä
Baltian markkinoille. Brother Finland vastaa myynnistä, markkinoinnista sekä teknisestä tuesta Suomessa. Vastuullisuus ympäristöasioissa on olennainen osa liiketoimintaamme, sekä yhteiskunnallista vuorovaikutusta. Yrityksellemme myönnetty ISO 14001 ympäristösertifiointi sekä laaja Joutsenmerkitty tuotevalikoimamme ovat konkreettinen osoitus siitä, että kannamme vastuumme
myös ympäristöasioissa.

Lisätietoa osoitteessa www.brother.fi

Heidi Rankala

Lehdistön yhteyshenkilö Digital Marketing Manager PR +358400780257