Brotherin mobiilisovellus helpottaa laitteiden asennusta ja käyttöä

Brother SupportCenter -mobiilisovellus (appsi) on suunniteltu helpottamaan Brotherin tulostimien ja skannereiden käyttöä − älypuhelimestasi tai tabletistasi käsin. Ilmaisesta appsista pääsee suoraan esimerkiksi käyttöoppaisiin ja asennusohjelmiin sekä seuraamaan tulostimesi värijauheen tai musteen määrää.

Älypuhelimeen ladattava sovellus kertoo jäljellä olevan värijauheen tai musteen määrän sekä milloin tulostimeen tulee lisätä paperia. Appsi helpottaa myös Brotherin monitoimilaitteiden tai skannereiden asennusta. Mobiilisovellus pitää sisällään yleiskatsauksen Brotherin tuotteista valokuvineen, kuvauksineen ja teknisine tietoineen. Brother SupportCenter -appsi on ilmainen, monipuolinen ja saatavilla Apple iOs- ja Android-puhelimiin tai -tabletteihin.

Mikäli Brotherin tulostin/monitoimilaite on yhdistetty langattomaan verkkoon, mobiilisovelluksen ansiosta laitteeseen saa etäyhteyden: laitteen asennus, käyttäminen tai vianetsintä sujuu vaikka tuhansien kilometrien päästä.

Appsista pääsee suoraan tukisivuille support.brother.com. Sovellus on helppokäyttöinen ja se sisältää käytännöllisiä vinkkejä Brother-laitteiden käyttöön:

• Asennus- ja käyttövideoita
  • Käyttöoppaita ja lisätoimintojen oppaita
  • Usein kysytyt kysymykset ja vianmääritys
  • Vinkkejä laitteen asetusten säätöön
  • Voit tarkistaa värijauheesi tai musteesi määrän ja tilata tarvikkeita älypuhelimellasi tai tabletillasi
  • Yhteydenotto Brother-tukeen
  • "Moni voi toki olla sitä mieltä, ettei itse tarvitse appsia. Brotherin laitteet ovat helppoja asentaa ja käyttää. Mutta kun avun tarve yllättää, Brother SupportCenter -appsin ansiosta apu on lähellä − älypuhelimessasi", kertoo myyntijohtaja Tom Forssell Brother Finlandilta.

Lataa maksuton Brother-appsi iPhonelle tai iPadille:

Lataa maksuton Brother-appsi Android-laitteille:

Brother Finland, Brother Nordic A/S Tanska, sivuliike Suomessa
    Tom Forssell, myyntijohtaja, 050 320 5552, tom.forssell@brother.fi tai
    Sami Kivelä, tuotepäällikkö, 0500 429 094, sami.kivela@brother.fi

• Tietokone, Televiestintä, IT

• mobiilitulostimet

Brother lyhyesti

Brother Finland toimii Brother Nordicin Suomen maakonttorina ja tuo Brother-tuotteita Suomen sekä
    Baltian markkinoille. Brother Finland vastaa myynnistä, markkinoinnista sekä teknisestä tuesta Suomessa. Vastuullisuus ympäristöasioissa on olennainen osa liiketoimintaamme sekä yhteiskunnallista vuorovaikutusta. Yrityksellemme myönnetty ISO 14001 -ympäristösertifiointi sekä laaja joutsenmerkitty tuotevalikoimamme ovat konkreettinen osoitus siitä, että kannamme vastuumme myös ympäristöasioissa.

Lisätietoa osoitteessa www.brother.fi

Heidi Rankala

Lehdistön yhteyshenkilö Digital Marketing Manager PR +358400780257

Sami Kivelä