Tulosta Android tabletilla tai älypuhelimella Brother tulostimeen

Mopria™-sertifioidut Brother tulostimet tekevät älypuhelimesta ja tabletista tulostamisen entistäkin helpommaksi. Mopria-tulostinkuvake ilmestyy mobiililaitteen näytölle, joten asennusta tai ajureita ei tarvita. Vain yksi klikkaus ja hetkeä myöhemmin saat valokuvista, asiakirjoista ym. paperitulosteen.

Brother on nyt sertifioinut ensimmäiset Mopria™-yhteensopivat laitteensa. Mopria Alliancen tavoite on luoda yksinkertainen standardi ja tehdä älypuhelimista ja tableteista tulostaminen entistäkin helpommaksi.

Brother on lanseerannut huimat kahdeksan Mopria™-sertifioitua tulostinta ja monitoimilaitetta.

Mopria™-hyväksytyt tulostimet ilmestyvät automaattisesti esimerkiksi älypuhelimesi näytölle. Valokuvat, asiakirjat ym. voidaan siten tulostaa saman tien, eikä enää tarvitse hukata aikaa miettimällä asetusten muuttamista tai erityisten ajureiden asentamista.

Mopria Alliance kasvaa jatkuvasti ja mukana on tällä hetkellä 22 jäsentä, jotka kattavat yhdessä lähes koko tulostusteollisuuden laitteet sekä ohjelmistot. Brotherin lisäksi mukana ovat monet tunnetut brändit kuten Canon, Adobe, HP, Lexmark, Samsung, Seiko Epson ja Konica Minolta.

Moprian takana oleva tuottoa tavoittelematon organisaatio sopii erinomaisesti Brotherin strategiaan luoda mahdollisimman käyttäjä- ja ympäristöystävällisiä tulostimia.

Nykyään monet Brother tulostimet, skannerit ja monitoimilaitteet ovat langattomia (Wi-Fi) ja laitteemme toimivat Brother iPrint&Scan appsin kautta iPhone, Android, Windows Phone ja tablet laitteilla.

Monet Brother laitteet tukevat Apple AirPrint ja Google Cloud Print tulostusta ja joissakin mallleissa
on myös myös langaton NFC-lähiviestintätuki.

"Moprialla tulostat entistäkin helpommin suoraan Android puhelimestasi tai tabletistasi.
Jos lähellä on Mopria hyväksytty tulostin, klikkaat vain laitteesi näytölle ilmestyvää ikonia
ja piirroksesi tai valokuvasi tulostuvat saman tien,” selittää Tom Forssell, Brother Finlandin myyntijohtaja.

Ensimmäiset Mopria-sertifioidut Brother laitteet ovat HL-L8250CDN, HL-L8350CDW,
HL-L9200CDW, MFC L8650CDW, MFC-L8850CDW, MFC-L9550CDW, DCP-L8400CDN
ja DCP-L8450CDW.

Jos sinulla on jokin näistä Brother laitteista, tulee sinun ladata viimeisin laiteohjelmapäivitys Brother Solutions Centeristä. Tämän jälkeen tulostimesi tai monitoimilaitteesi tukee langatonta
Mopria- älypuhelintulostusta.

Nykyään langaton Mopria-tulostus toimii älypuhelimissa ja tableteissa, jotka käyttävät Android 4.4 tai
uudempaa käyttöjärjestelmää. Mopria Print Service -sovellus on ladattavissa Google Play™ Storesta ilmaiseksi.

• Tietokone, Televiestintä, IT

Brother lyhyesti

Brother Finland toimii Brother Nordicin Suomen maakonttorina ja tuo Brother tuotteita Suomen sekä
Baltian markkinoille. Brother Finland vastaa myynnistä, markkinoinnista sekä teknisestä tuesta Suomessa. Vastuullisuus ympäristöasioissa on olennainen osa liiketoimintaamme, sekä yhteiskunnallista vuorovaikutusta. Yrityksellemme myönnetty ISO 14001 ympäristösertifiointi sekä laaja Joutsenmerkitty tuotevalikoimamme ovat konkreettinen osoitus siitä, että kannamme vastuumme