Boozt.com lanseeraa Denim & Supply Ralph Lauren-brändin

Malmö, Ruotsi - Boozt.com ilmoittaa iloksensa lanseeraavansa tässä maaliskuussa pitkään odotetun Denim & Supply Ralph Lauren-brändin.

Tämä uusi lisäys Boozt.com:n brändivalikoimaan johtaa entistä laajempaan valikoimaan farkkuja, toppeja ja asusteita sekä miehille että naisille. Tutustu tarkemmin mallistoon lukemalla liitteenä tuleva Denim & Supply Ralph Laurenin lehdistötiedoite.

Saadaksesi lisätietoja vieraile Boozt.com:ssa tai ota yhteyttä

Peter G. Jørgensen, Markkinointivastaavaan

Puhelin: +45 41660000

Sähköposti: pgj@boozt.com

Kasper Staalsø, Markkinointi- & Myyntivastaava

Puhelin: +45 28100737

Sähköposti: kst@boozt.com

• Muoti

• boozt.com
  • boozt
  • verkkokauppa
  • myyvä
  • denim & supply
  • ralph lauren

Tietoa Boozt.com:sta

Boozt.com on upouusi kovassa nosteessa oleva vaatteita myyvä verkkokauppa, joka tarjoaa laajan valikoiman naisten, miesten ja lasten vaatteita yli 100:lta Skandinaaviselta ja kansainväliseltä brändiltä. Boozt toimii tällä hetkellä 10:ssä eri markina-alueessa ja suuntautuu muotitietoisille 23-45 vuoden ikäisille miehille ja naisille. Boozt.com-sivustoa ylläpitää Boozt Group, joka on yksi Euroopan johtavista täyden palvelun tarjoavista e-commerce alan yrityksistä. Boozt Group koostuu lähes 70 intohimoisen, omistautuneen ja pätevän e-commerce-alan ammattilaisen muodostamasta tiimistä.

Hermann Haraldsson

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +45 20940395