Boozt.com lanseeraa tanskalaisen vaate ja asustemerkki Sofie Schnoor

Malmö, Ruotsi – Boozt.com lanseera nyt tanskalaisen yli 60 mallin  vaatemerkin Sofie Schnoor.

Sofie Schnoor on vaate- ja asustemerkki jossa yhdistyy modeerni terävyys ja klassinen eleganssi. Merkin perustaja Sofie matkustaa ympäri mailmaa ja vierailee markkinoilla ja eri secondhand-kaupoissa löytääkseen inpiraatiota mm. jännittävistä väreistä, eri napeista ja kankaista. Mallisto koostuu, saappaista joissa on nyöritys, korkokengista, Ipad ja Iphone koteloista, nahkahousuista, turkisliiveistä sekä tilavista topeista hintaan 49 - 499 €.

Saadaksesi lisätietoja vieraile Boozt.com:ssa tai ota yhteyttä:

Peter G. Jørgensen, Markkinointivastaavaan

pgj@boozt.com

Kasper Staalsø, Markkinointi- & Myyntivastaava

kst@boozt.com

• Muoti

• sofie schnoor
  • verkkokauppa
  • boozt.com
  • boozt

Tietoa Boozt.com:sta

Boozt.com on upouusi kovassa nosteessa oleva vaatteita myyvä verkkokauppa, joka tarjoaa laajan valikoiman naisten, miesten ja lasten vaatteita yli 100:lta Skandinaaviselta ja kansainväliseltä brändiltä. Boozt toimii tällä hetkellä 10:ssä eri markina-alueessa ja suuntautuu muotitietoisille 23-45 vuoden ikäisille miehille ja naisille. Boozt.com-sivustoa ylläpitää Boozt Group, joka on yksi Euroopan johtavista täyden palvelun tarjoavista e-commerce alan yrityksistä. Boozt Group koostuu lähes 70 intohimoisen, omistautuneen ja pätevän e-commerce-alan ammattilaisen muodostamasta tiimistä.

Hermann Haraldsson

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +45 20940395