Pienikokoiset Canon PowerShot -kamerat ovat takuuvarmasti vloggaajien ja kuvaajien suosikkeja. Nyt heinäkuussa esitellyt uutuudet tarjolla testiin tai kuvauksiin!

Nämä erinomaisen vastaanoton saaneet kompaktikamerauutuudet ovat takuuvarmasti vloggaajien ja kuvaajien suosikkeja. Kameroiden kääntyvät näytöt, upeat 4K-videot ja huippunopea kuvaus tallentavat elämän ohikiitävät hetket. Bluetooth- ja Wi-Fi-liitännät mahdollistavat jatkuvan yhteyden kameran ja älylaitteen välillä. Kameroissa on myös kätevä USB-lataus, joka mahdollistaa latauksen missä vain.

Canon PowerShot G7 X Mark III -malli sopii vloggaajille, bloggaajille ja sisällöntuottajille. Huippulaadun mahdollistavat suuri 1,0 tuuman kenno, 20.1 megapikseliä ja laajakulmainen 24 mm 4,2-kertainen zoom-objektiivi. Pienikokoinen ja kevyt laite kulkee helposti mukana. Mikrofoniliitäntä tallentaa huippuselkeää ääntä ja älypuhelinyhteys tekee sisällön jakamisesta ja suoratoistosta Youtubeen lastenleikkiä.

Kameran svh. on 849 euroa ja sen toimitukset alkavat elokuussa.

Canon PowerShot G5 X Mark II -kamera on suorituskykyinen ja monipuolinen ja se kulkee mukana missä tahansa. Laadukas 5-kertainen zoom-objektiivi takaa laadukkaat kuvat kaikissa kuvaustilanteissa. Suuri 1,0 tuuman kenno ja 20,1 megapikseliä tuottavat erinomaisen kuvanlaadun stillkuvissa ja 4K-videoissa. Nopea automaattitarkennus, kätevä RAW-sarjakuvaus, esiin ponnahtava sähköinen etsin ja EOS-kameroiden innoittama muotoilu tekevät tästä kamerasta palkitsevan luovan työkalun.

Kameran svh. on 999 euroa ja sen toimitukset alkavat elokuussa.

Nyt uutuudet ovat saatavilla testiin tai kuvauksiin! Jos kamerauutuudet kiinnostavat, olethan yhteydessä Canonin viestintään, teija.tamminen-saremaa@canon.fi, p. +358 40 7175604.

Valmista kuvamateriaalia uutuuksista myös palvelun kuvapankissa, https://www.mynewsdesk.com/fi/canon/latest_media