Lintulaudalla vierailevien intujen kuvaaminen sujuu helpommin etäyhteyden avulla

Talviruokinta tuo iloa linnuille, mutta lintulaudan vieraiden kuvaaminen voi olla haasteellista

Lintuharrastuksen eri muotoja ovat muun muassa talviruokinta ja valokuvaus, mutta miten yhdistää nämä lintuja häiritsemättä? Liittämällä Canon-kamera älypuhelimeen, voi lintulaudan vieraita kuvata entistä helpommin etäyhteyden avulla.

Vinkit kuvaamiseen etäyhteydellä:

• Tarkista kameran yhteensopivuus mobiilisovelluksen (Canon Camera Connect) kanssa.
  • Laita kamera jalustalle lintulaudan läheisyyteen ja säädä fokus kuvauskohteeseen.
  • Liitä kamera Wi-Fi-yhteydellä mobiilisovellukseen.
  • Seuraa kuvauskohdetta mobiilisovelluksen Livekuva -toiminnon kautta.
  • Hallinnoi kameraa ja kuvaa mobiilisovelluksen Remote live view shooting -toiminnolla.
  • Siirrä kameran kuvat mobiilisovelluksen avulla älypuhelimeen..

Näin toimien on mahdollista seurata lintulaudan tapahtumia sisätiloista käsin ja ottaa kuvia lintujen ruokailua häiritsemättä.

Canon Camera Connect ‑sovelluksella kamera yhdistyy älylaitteeseen Wi-Fi-yhteydellä ja kuvien ja videoiden jakaminen on helppoa. Dynaamisella NFC-toiminnolla kameran voi yhdistää yhteensopivaan älylaitteeseen yhdellä napautuksella.

Canon Camera Connect -sovellus on saatavana vain Apple iOS- ja Android-laitteille. Google Play Storesta® ja Apple AppStoresta® löytyy lisätietoja yhteensopivista Android- ja Apple iOS -käyttöjärjestelmistä.

Kun kuvausharrastaja haluaa siirtyä älypuhelimella kuvaajasta järjestelmäkameran käyttäjäksi, tarjoaa Canon EOS 4000D -järjestelmäkamera kustannustehokkaan vaihtoehdon kuvausharrastuksen laajentamiseen.

18 megapikselin Canon EOS 4000D -kameralla omien tarinoiden, järjestelmäkameralaatuisten kuvien ja Full HD -videoiden luominen on vaivatonta, sillä kameran älykäs automaattikuvaus hoitaa säädöt kuvaajan puolesta. Kamerassa on tarkka ja nopea automaattitarkennus, kuvausnopeus 3,0 kuvaa sekunnissa ja kameran sydämenä on DIGIC 4+ -kuvaprosessori. Kuvaaminen onnistuu myös etänä yhteensopivan älypuhelimen, Wi-Fi-yhteyden ja mobiilisovelluksen avulla.

Canon EOS 4000D + EF-S 18-55mm -objektiivi: svh. 429 euroa