Canon esittelee maailman kevyimmän kosketusnäytöllisen EOS 250D -järjestelmäkameran, pienen kooltaan, mutta isoilla ominaisuuksilla

Canon julkistaa EOS 250D -järjestelmäkameran, joka on kevyt, pienikokoinen ja helppokäyttöinen. Kun haussa on järjestelmäkamera älypuhelimen rinnalle, on tämä uutuusmalli oiva vaihtoehto. Kameran ergonomia, kosketusnäyttö, uusin teknologia sekä vaihdettavat objektiivit avaavat oven valokuvauksen maailmaan.

Canonin EOS 250D:n ohjattu käyttöliittymä on helppokäyttöinen, kamerassa on suuri 24,1 megapikselin CMOS APS-C -kenno, tuki 4K-videoille, erittäin nopea ja reagoiva automaattitarkennus, yhteydet älylaitteisiin sekä Canonin uusin DIGIC 8 -kuvaprosessori. Ohjattu käyttöliittymä tekee kameran käytöstä vaivatonta, sillä kun kamera on kytketty päälle, näytön vihjeet ja opastus varmistavat, että kuvaaja saa parhaan hyödyn kamerasta. Kuvaaja voi myös hyödyntää tehosteita ja suotimia Creative Assist -toiminnolla joko kuvan ottohetkellä tai sen jälkeen. 24,1 megapikselin kenno toimii hyvin hämärässä ja mahdollistaa kuvan syväterävyyden ja tarkennusalueen ulkopuolelle jäävien epäterävien alueiden piirron esimerkiksi muotokuvauksessa.

EOS 250D on monipuolinen kamera, joka sopii monenlaisille kuvaajille ja vloggaajille. Sen intuitiivinen kosketusnäyttö mahdollistaa miellyttävän kuvauksen kaikista kuvakulmista. Canonin Dual Pixel CMOS AF -tekniikka pitää perheen ja ystävät tarkasti fokuksessa sekä still- että videokuvauksessa. EOS 250D on tyyliltään klassinen ja siinä on kuvaukseen myös optinen etsin. Kuvat ja videot voidaan jakaa suoraan kamerasta älylaitteisiin Bluetooth®-yhteyden ja Wi-Fi:n välityksellä ilmaisella Canon Camera Connect (iOS/Android) -mobiilisovelluksella. Sen avulla voi myös hallita kameran etäkäyttöä ja automaattinen Image Transfer -toiminto siirtää kuvat heti älypuhelimeen kuvan oton jälkeen.

EOS 250D tulee saataville kolmena tyylikkäänä runkona, mustana, valkoisena ja hopeisena. Se on osa Canonin EOS -järjestelmää, johon on saatavilla yli 80 objektiivia sekä salamalaitteita, jotka laajentavat kameran käyttöä entisestään.

Uutuuskameran myynti alkaa huhtikuun lopulla.

• Canon EOS 250D -runko, 580 €
  • Canon EOS 250D -runko, musta + EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM -objektiivi, 650 €
  • Canon EOS 250D -runko, valkoinen/hopea + EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM -objektiivi, 680 €

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvaamisen ratkaisuja kuluttajille ja ammattilaisille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.