Canon uudistaa projektorimalliston innovatiivisilla ja laadukkailla asennusmalleilla

Tiedote -

Kaikissa uutuuksissa on sama objektiivijärjestelmä, ainoastaan valonlähde vaihtelee. Näissä asennettavissa projektoreissa yhdistyy Canonin optinen osaaminen, valoteho ja äänettömyys kompaktiin kokoon ja niissä oleva LCOS-paneeli tuottaa markkinoiden parhaan kuvanlaadun. Myös design on uusi ja objektiivijärjestelmä sijaitsee projektorin keskellä. Uusi mallisto tarjoaa huippulaatua kompakteihin tiloihin tai laajoihin auditorioihin.

Uudet projektorimallit hintatietoineen alla.

• XEED WUX 5800, svh. 5950 €
  • XEED WUX 6700, svh. 6300 €
  • XEED WUX 7000Z, svh. 11900 €
  • XEED WUX 5800Z, svh. 9950 €
  • XEED WUX 6600Z, svh. 11250 €
  • XEED WUX 7500, svh. 7300 €

Nämä uutuudet ovat esillä ISE 2018 -tapahtumassa Amsterdamissa helmikuun alussa. Projektoreiden myynti alkaa touko-kesäkuun vaihteessa 2018.

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvantamisen ratkaisuja kuluttajille ja ammattilaisille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.