Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM

Canonilta uusia objektiiveja sekä aktiiviharrastajalle että ammattilaiselle

Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM -objektiivi on pienikokoinen ja kevyt ammattitason telezoom-objektiivi, jossa on 5 askelen kuvanvakain ja nopea USM-tarkennus. Se on täydellinen valinta liikkuvalle kuvaajalle, sillä se painaa vain 780 g. Uutuusmalli sopii esimerkiksi matka- ja maisemakuvaukseen tai kuvajournalismiin.

Canon EF 70-200mm f2.8L IS III USM -objektiivi on nopea ja joustava sekä sopii erilaisiin kuvaustarpeisiin, esim. urheilu-, uutis- ja luontokuvaukseen. Uutuusmalli toimii entistä paremmin kirkkaassa valossa ja se on valmistettu kestämään haastavimmatkin olosuhteet. 3,5 askelen kuvanvakain ehkäisee kameran tärähtelyn vaikutuksia ja objektiivin suurin aukko on f/2,8, joten sillä on helppo tuoda kohteet terävinä esiin pehmeää taustaa vasten.

Molemmat L-sarjan uutuudet ovat sääsuojattuja ja yhteensopivia telejatkeiden kanssa.

Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM -objektiivin myynti alkaa kesäkuun lopulla ja sen hinta on 1460 euroa.

Canon EF 70-200mm f2.8L IS III USM -objektiivin myynti alkaa elokuussa ja sen hinta on 2400 euroa.

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvantamisen ratkaisuja kuluttajille ja ammattilaisille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.