Ensiesittelyssä kevyt Canon EOS 850D -järjestelmäkamera, joka tarjoaa kuvaamiseen helppoutta, monipuolisuutta ja laajennettavuutta

Lehdistötiedote   •   Helmi 13, 2020 13:00 EET

Canon esittelee monikäyttöisen Canon EOS 850D -järjestelmäkameran, joka sopii sekä valo- että videokuvaukseen. Yksityiskohtaiset kuvat syntyvät 24,1 megapikselin tarkkuudella ja videot puolestaan 4K-tarkkuudella. Kamerassa on Dual Pixel CMOS -automaattitarkennus, 45 ristikkäistyyppisen tarkennuspisteen automaattitarkennusjärjestelmä sekä iTR-tarkennus (EOS Intelligent Tracking and Recognition). Kameran asetuksia voi säätää taka- ja ylävalitsimella ja kameran voi liittää älylaitteeseen Bluetooth®*- ja Wi-Fi-yhteydellä. Kuvat ovat muokattavissa DPP Express -sovelluksella paikasta riippumatta ja niiden varmuuskopiointi tietokoneelle onnistuu automaattisella kuvasynkronoinnilla.

Kameralla voi kuvata liikkuvia kohteita 7 kuvan sekuntinopeudella käyttämällä automaattitarkennusta silmiin näyttökuvauksessa. Kuvatessa hyödynnetään sekä edistynyttä iTR-automaattitarkennusta että kasvojentunnistusta. Lisäksi kamerassa on kääntyvä kosketusnäyttö, jonka avulla kuvien sommittelu ja kuvaus onnistuu helposti haastavistakin kuvakulmista. Tämä järjestelmäkamerauutuus on kooltaan pieni ja kevyt, painoltaan noin 515 g (mukana akku ja muistikortti).

Canonin EOS-järjestelmä tarjoaa kuvaajalle mahdollisuuden laajentaa kameran käyttöä Canonin EF- ja EF-S -objektiivien, Speedlite-salamalaitteiden ja mikrofonien myötä.

Uutuuskameran myynti alkaa huhtikuussa 2020.

• Canon EOS 850D + Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II -objektiivi, 1046 euroa
  • Canon EOS 850D + Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS -objektiivi, 1369 euroa

Samanaikaisesti päivänvalon näkee Canon EOS R -kamerajärjestelmään sopiva Canon RF 24-105 mm F4-7.1 IS STM -objektiivi, jonka sisäinen optinen kuvanvakain pitää kuvat ja videot vakaina. Kevyt ja pienikokoinen zoom-objektiivi painaa vain 395 g, joten se on kätevä ensiaskel täyden kennokoon peilittömään kuvaukseen. Objektiivissa on kuva-alueen keskustaa korostava lähikuvaustoiminto ja hiljaisen STM-moottorin ansiosta kuvaaja voi seurata kohteita ja tarkentaa videot tasaisesti ja luonnollisesti. Tarkemmat tiedot uutuusobjektiivista ja Canonin RF-objektiivien tulevaisuuden näkymistä englanninkielisestä lehdistötiedotteesta: https://bit.ly/31RSPPO

Uuden RF-objektiivin myynti alkaa huhtikuussa 2020.

• Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM -objektiivi, 549 euroa

Palvelun kuvapankista on kuvia tänään esitellyistä uutuusmalleista https://www.mynewsdesk.com/fi/canon/latest_media ja resurssilinkeissä puolestaan tarkemmat tekniset tiedot.

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvaamisen ratkaisuja kuluttajille ja ammattilaisille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.