Jenni Lindström nimitetty Pohjoismaiden ja Baltian markkinointijohtajaksi Canon Imaging Technologies & Communications -yksikköön

Lehdistötiedote   •   Maalis 06, 2019 09:00 EET

Jenni Lindström: Pohjoismaiden ja Baltian markkinointijohtaja, Canon Imaging Technologies & Communications

Jenni Lindström on nimitetty Canonin markkinointijohtajaksi Pohjoismaissa ja Baltiassa. Hän johtaa paikallista markkinointiyksikköä, joka keskittyy tuote-, asiakas- ja jälleenmyyjämarkkinoinnin kehittämiseen kuluttaja- ja ammattisegmenteissä ja kehittää Canonista entistä asiakaskeskeisempää brändiä.

”Älypuhelinten lisääntynyt käyttö on haastanut kameravalmistajat viime vuosina. Vaikka kameramarkkina on tasaantunut, samanaikaisesti otetaan kuvia enemmän kuin koskaan. Tämä tarkoittaa, että myös Canonin pitää entistä paremmin puhutella asiakkaita, lisäksi tulevaisuuden asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen on tullut elintärkeäksi”, Jenni Lindström sanoo.

Suomalaisella Jennillä on laaja kokemus markkinoinnista. Hän aloitti uransa Eden Springsissä keskittyen digitaaliseen markkinointiin kahvi- ja vesiratkaisujen markkinoilla. Vuonna 2015 hän aloitti Canonin pohjoismaisessa yksikössä kanavamarkkinointiryhmän vetäjänä.Vuonna 2017 hänen uransa lähti kiitoon. Ensin Jenni valittiin mukaan Canonin Eurooppalaiseen Talent -ohjelmaan 27 henkilön joukossa. Samana vuonna hänet ylennettiin Canonin Pohjoismaisen ja Baltian yksikön markkinointipäälliköksi. ”Minulla on halu löytää yhdessä tiimin kanssa uusia tapoja lähestyä asiakkaittamme ja kehittää liiketoimintaamme yhdessä jälleenmyyjien kanssa. Hyviä esimerkkejä onnistumista ovat kampanjoidemme saavuttamat palkinnot viime vuosina, kuten D&AD:n Wood pencil ja Cannesin Bronze-leijona, jonka voitto tuli pohjoismaiselle tiimille yhdessä tanskalaisen luovan toimiston Uncle Greyn kanssa.”

Uudessa tehtävässään Jenni vastaa Pohjoismaiden ja Baltian kuluttaja- ja ammattisegmenttien markkinoinnista ja niiden kehittämisestä. ”Luotan siihen, että asiakkaat ymmärtävät kuvaamisen emotionaalisen merkityksen. Canon, johtava kuvaamisen brändi, palvelee asiakkaita uusilla innovaatioilla ja tuotteilla hyödyntäen pitkän perinnön kuvaamisen saralla. On hienoa olla osa tätä matkaa Pohjoismaissa ja Baltiassa, ja olen ylpeä arvoista, joita Canon-brändi edustaa”, hän sanoo.

Lisätietoa: Jenni Lindström, Markkinointijohtaja, Canon Imaging Technologies & Communications

Sähköposti: Jenni.Lindstrom@canon.fi

Puhelin: +358 40 5740669

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvaamisen ratkaisuja kuluttajille ja ammattilaisille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.