Blog post -

Kurkista Cashmion kulissien taakse

Cashmio on suomalais-ruotsalaisomisteinen online-pelialan yritys, joka on tarjonnut kasinopalveluita vuodesta 2016 lähtien. Muutamassa vuodessa se on laajentanut toimintaansa ympäri maailmaa ja toimii nyt useissa Euroopan maissa sekä muun muassa Latinalaisessa Amerikassa, Kanadassa, Japanissa ja Uudessa-Seelannissa. Yrityksen toimitilat sijaitsevat Maltalla.

Miten kaikki alkoi?

Cashmion perustajat Maria Boelius ja Hannes Eriksson

Cashmion tarinan taustalta löytyy suomalais-ruotsalainen pariskunta, joka oli toiminut vuosia pelialan eri tehtävissä. He olivat ehtineet kerryttää kokemusta niin asiakaspalvelusta kuin affiliaattijohtajan tehtävistä sekä toimineet itsenäisinä affiliaatteina. Eräänä päivänä heidän mielessään alkoi kuitenkin kypsyä ajatus omasta nettikasinosta. He halusivat luoda pelipaikan, joka sopisi kaikille täysi-ikäisille pelaajille ikään, kansallisuuteen ja sukupuoleen katsomatta. Tärkeintä olisi, että kaikilla on hauskaa.

Näin syntyi Cashmio – kasino, jonne voi tulla viihtymään vastuullisesti.

Arvot mukana kaikessa

Tänä päivänä Cashmio on kannattavasti kasvava start-up-yritys, joka työllistää noin 25 ihmistä kymmenestä eri maasta. Omistajille on ollut tärkeää pitää yrityksen hierarkiat mahdollisimman matalina, jolloin työntekijät voivat vaikuttaa käytännössä kaikkeen, mitä yrityksessä tapahtuu.

Chief of Happiness, Tobias Regnestam

Pelaamisen hauskuus ja vastuullisuus ovat tärkeimpiä arvoja Cashmiolla. Pelaamisen tulisi olla vain täysi-ikäisten viihdettä, joten jokaisen pelaajan on rekisteröidyttävä Cashmiolle ennen kuin hän pääsee pelaamaan. Tällöin esimerkiksi pelaaja, joka on asettanut itselleen pelieston saman lisenssin kasinolla, ei pysty käyttämään tiliään. Vastuullisuuteen on panostettu myös muun muassa kouluttamalla asiakaspalvelijoita tunnistamaan peliongelmien merkkejä ja puuttumaan niihin sekä tarjoamalla asiakkaille erilaisia työkaluja, joilla he voivat rajoittaa esimerkiksi pelaamiseen käytettyä aikaa tai rahaa.

Tulevaisuudessa Cashmiolla halutaan laajentaa vastuullisuutta myös oman toiminnan ulkopuolelle ja etsiä tapoja tehdä hyvää tärkeiden asioiden puolesta.

• cashmio
  • kasino