B-Lite-rintaimplantteja jonotetaan Helsingissä

B-Lite-implantit ovat markkinoiden ensimmäinen ja ainoa vaihtoehto asiakkaille, jotka tahtovat hyvin kevyet rintaimplantit. Iso-Britanniassa kevytimplanttien arvioidaan olevan suurin innovaatio rintaimplanttimaailmassa yli 30 vuoteen.

CITYKLINIKAN KAKSI B-LITE-AALTOA

Cityklinikalla B-Lite-implanttien ensimmäinen aalto alkoi, kun huhu superkevyistä rintaimplanteista levisi urheilevien naisten piireihin. Juoksua, joogaa ja voimaharjoittelua harrastavat naiset alkoivat viime vuonna tulla Cityklinikalle osittain B-Liten, osittain plastiikkakirurgi Riikka Veltheimin perässä.

Toinen B-Lite-hype käynnistyi vuoden 2017 loppupuolella, kun tieto uusista implanteista saavutti 20–30-vuotiaiden naisten someyhteisön. Kevyet implantit mahdollistavat suurenkin muutoksen rintojen koossa, ja osa nuorista naisista tahtoo nykyisin äärimmäistä kokoa rintoihinsa.

"Luonnollisuustrendin rinnalle on selvästi noussut aivan uudenlainen trendi: mitä suuremmat rinnat, sitä parempi", kertoo Cityklinikan leikkaushoitaja, joka konsultoi muun muassa rintaleikkauspotilaita.

TURVALLISUUTTA JA AVARUUSAJAN TEKNIIKKAA

B-Lite-implanttien keveyden salaisuus ovat silikonigeelin sisään sidotut ilmatäytteiset mikropallot. Ilmaa sisältävät mikropallot ovat monella tavoin hyödyllinen keksintö. Uudet implantit näkyvät röntgenissä paremmin kuin perinteiset silikoni-implantit, koska mikropallojen sisältämä ilma heijastaa röntgensäteitä vähemmän kuin silikoni. Mahdolliset syöpäsolut ja kapseloituminen havaitaan siis B-Lite-potilailla herkemmin kuin muita implantteja käyttävillä naisilla.

Mikrosfääriteknologiaa on käyttänyt hyväkseen myös NASA kehittäessään kevyitä mutta erittäin kestäviä materiaaleja avaruusaluksia varten. "Avaruusajan tekniikkaa ja silikoneja ei yleensä ole mainittu samassa lauseessa, mutta nytpä tapahtui sekin", naurahtaa plastiikkakirurgi Riikka Veltheim.

"Kiitos upeista rinnoista! Oon saanut niin paljon kehuja!!" (Palaute plastiikkakirurgi Riikka Veltheimin rintapotilaalta)

tiedottaja@cityklinikka.fi

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

• esteettinen lääketiede
  • plastiikkakirurgia

Cityklinikka on esteettisen lääketieteen uranuurtaja Suomessa. Olemme toimineet jo vuodesta 1994 lääkäriklinikoillamme Helsingissä ja Turussa. Turussa toimii esteettinen klinikka, Helsingissä tarjotaan myös plastiikkakirurgisia palveluita.

Helsingin klinikalla asiakkaita palvelevat plastiikkakirurgi, viisi esteettistä lääkäriä, suu- ja leukakirurgi, gynekologi, anestesialääkäri sekä ammattitaitoinen joukko sairaanhoitajia.

CCAAM-koulutuskeskuksessamme Helsingissä työskentelee esteettisen lääketieteen ammattilaisia, kaksi kosmetologia ja joukko lääketieteen, myynnin ja viestinnän osaajia. CCAAM koulutuskeskus tarjoaa mm. täyteaine- sekä esteettisiä ja lääketieteellisiä botuliinihoito koulutuksia lääkäreille.

Cityklinikan tiedottaja

Lehdistön yhteyshenkilö Tiedottaja Cityklinikan ulkoinen ja sisäinen viestintä

Piotr Sikorski

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja, laillistettu lääkäri CEO of City Clinics Group Oy / Medipol Oy