Uusi kauneuskilpailu Turussa

Lehdistötiedote   •   Tammi 08, 2018 08:30 EET

Model of Cityklinikka -kisa käynnistyy Turussa 8.1.2018.

Cityklinikka Turku laajentaa toimintaansa alkuvuodesta, kun haku uuteen, nykyaikaiseen kauneuskilpailuun käynnistyy. Model of Cityklinikka -kauneuskilpailussa haetaan kaunista, helposti lähestyttävää ja valovoimaista nuorta naista Turun Cityklinikan keulakuvaksi. Esteettiset toimenpiteet eivät ole osallistujilta kiellettyjä mutteivät myöskään pakollisia.

Haku käynnistyy ma 8.1.2018. Kilpailu on avoin kaikille yli 20-vuotiaille naisille. Kilpailun ohessa vietetään Turun Cityklinikan tilojen yksivuotispäivää.

Finalisteille somekoulutusta — finaali Aalto-yökerhossa

Haun edetessä järjestetään mahdollisesti semifinaalikarsinta ennen lopullisten finalistien valitsemista. Finalisteille on luvassa Tiia Turusen ohjaamaa somekoulutusta sekä Pina Parien sponsoroimat ripsienpidennykset ja geelikynnet. Kaikki finalistit saavat myös Norel® Dr Wilsz -tuotepalkinnot.

Finaali järjestetään Aalto-yökerhossa pe 20.4.2018. Tapahtumaa pääsevät seuraamaan täysi-ikäiset henkilöt. Tuomaristoon kuuluu julkisuudesta ja yritysmaailmasta tuttuja henkilöitä. Tuomariston puheenjohtajana toimii Cityklinikan toimitusjohtaja Piotr Sikorski. Kisan juontavat Model of Cityklinikka -kauneuskilpailusta vastaava Mirva-Mari Määttä ja Roan-yhtyeen solisti Joonas Jalonen. Esiintyjänä väliajalla nähdään nouseva indie pop -yhtye Roan.

Voittajalle muhkeat palkinnot

Voittajalle on luvassa vuosi Cityklinikan mainoskasvona sekä työskentely erilaisten edustustehtävien parissa. Voittaja saa myös tuotepalkintoja sekä 1000 euron lahjakortin Cityklinikan palveluihin. Toiseksi ja kolmanneksi sijoittuville luovutetaan 500 euron lahjakortit. Yleisö pääsee myös valitsemaan oman suosikkinsa nettiäänestyksen avulla.

• Haku alkaa ma 8.1.2018
  • Finaali: pe 20.4.2018, Aalto-yökerho
  • Valokuvaajana toimii Ville Wigren

Lisätiedot:

YHTEISTYÖKUMPPANIT

KANSAINVÄLISET YHTEISTYÖKUMPPANIT:

• Nordic Skin
  • Norel®
  • Luminera
  • B-Lite
  • Bodyography professional cosmetics

YHTEISTYÖKUMPPANIT TURUSSA:

• Cool & Classy -vaateliike
  • Kenkäkauppa Alina
  • Kauneuskeskus Divina ja Coco
  • Pina Parie
  • Aalto-yökerho
  • Ravintola Fontti
  • Kukkaportti
  • Projectx Productions.

Cityklinikka on esteettinen lääkäriklinikka, joka on toiminut vuodesta 1994. Cityklinikan päätoimipaikat ovat Helsingissä ja Turussa. Palveluvalikoimaan kuuluvat plastiikkakirurgiset ja pienkirurgiset toimenpiteet, laitehoidot, kosmetologiset hoidot sekä monipuoliset injektiohoidot.

Viime vuonna Turun Cityklinikka avasi uudet, upeat tilansa Turkuun. Tänä vuonna Turun klinikka laajentaa toimintaansa kauneuskilpailuihin.

Kommentit (0)