Clas Ohlson avasi toisen Lab Storen Hakaniemen metroasemalle

Clas Ohlson on tänään avannut Suomen toisen Lab Storen Hakaniemen metroasemalle. Myymälässä esitellään Clas Ohlsonin uusimpia ratkaisuja, ja sieltä voi muun muassa ostaa leikkokukkia kotiin.

Testiympäristö, joka tekee kodista paremman

Lab Store on testiympäristö, joka tarjoaa ratkaisuja kaupunkilaisiin koteihin. Myymälän myyntipinta-ala on noin 100 m² ja se sijaitsee metroaseman liiketilatasossa. Myymälän valikoima vaihtuu sesongeittain. Tällä hetkellä asiakas löytää myymälästä tuotteita kodin järjestämiseen ja sisustamiseen. Lisäksi sieltä voi ostaa leikkokukkia kotiin.

Toimitus samana päivänä

Myymälässä on pelkästään korttimaksumahdollisuus, eikä käteistä käytetä lainkaan. Asiakkaat voivat myös tilata Clas Ohlsonin laajan tuotevalikoiman tuotteita noudettavaksi saman päivän aikana ilmaiseksi myymälästä.

Clas Ohlsonin toimitusjohtaja Sampo Päällysaho:

-Avaamme uuden Lab Storen uudenlaisessa sijainnissa, Hakaniemen metroasemalla. Myymälämme tulee lähelle Hakaniemen ja Kallion asiakkaita mahdollistamalla päivittäiset ostokset kotiin tai töihin ihan vaan kulkumatkalla. Lab Storemme Hakaniemessä tulee uusiutumaan aina sesongeittain ja koko valikoimamme on tilattavissa myymälään noudettavaksi.

Uusia myymälöitä

Clas Ohlsonilla on Suomessa tällä hetkellä 41 myymälää ja verkkokauppa, ja kasvu jatkuu edelleen. Seuraavaksi Kalasataman Rediin avataan myymälä 20.9.2018 ja Pasilan Triplaan myymälä syksyllä 2019.

• hakaniemen metroasema
  • lab store
  • hakaniemi

Clas Ohlson on kansainvälinen vähittäiskauppaketju. Päivittäin noin 4700 työntekijää yli 200 myymälässä ja toimistoilla kuudessa maassa auttaa ja innostaa ihmisiä tarjoamalla käteviä ja käytännöllisiä ratkaisuja edulliseen hintaan joka päivä. Suomessa Clas Ohlsonilla on 41 myymälää sekä verkkokauppa. Lisätietoja yritys.clasohlson.fi