Clas Ohlson lanseeraa tuotekehityshaasteen

Clas Ohlson Product Innovation Challenge lanseerataan tänään. Se on osa Clas Ohlsonin tavoitetta lisätä vastuullisten tuotteiden valikoimaa. Haasteen tavoitteena on toteuttaa vastuullista elämäntapaa tukevia tuoteideoita ja antaa keksijöille mahdollisuus saada tuotteensa Clas Ohlsonin myyntikanaviin.

Clas Ohlson Product Innovation Challengen avulla Clas Ohlson haluaa löytää täysin uusia innovatiivisia tuotteita, jotka auttavat Clas Ohlsonin asiakkaita elämään kestävän kehityksen mukaisesti. Tänään alkaa kilpailu, johon voi lähettää ehdotuksen tällaisesta tuotteesta ja voittaa tuotteelle hyvän paikan Clas Ohlsonin valikoimassa.

– Myymiemme tuotteiden ja välittämämme tiedon avulla voimme muuttaa asiakkaidemme asenteita ja käyttäytymistä. Meillä on vastuu ja mahdollisuus vaikuttaa, ja haluamme siksi Clas Ohlson Product Innovation Challengen avulla kiihdyttää vastuullisten tuotteiden valikoiman kasvutahtia, kertoo Eva Berg, Clas Ohlsonin valikoimapäällikkö.

Voit osallistua kilpailuun, jos sinulla on tuote tai tuoteidea, joka ei ole vielä markkinoilla, joka sopii Clas Ohlsonin valikoimaan ja auttaa elämään vastuullisemmin. Kilpailuun voi osallistua osoitteessa www.clasohlsoninnovation.com.

Tuomaristoon kuuluu mm. Linda Krondahl, Things-yrityksen toimitusjohtaja, joka työskentelee päivittäin keksijöiden ja start up -yritysten parissa.

– Tapaan työssäni usein yrittäjä, jotka eivät hyvästä ideasta huolimatta onnistu kaupallisesti. Clas Ohlson Product Innovation Challengen voittajat saavat Clas Ohlsonin avulla valtavan hyvän oikotien markkinoille, Linda Krondahl sanoo.

Kilpailuun on mahdollisuus lähettää ehdotuksia 30.11.2016 asti. Tuomaristo valitsee kymmenen parasta tuotetta, joista voittajat valitaan tammikuun lopussa 2017. Tavoitteena on lanseerata voittavat tuotteet kaikissa Clas Ohlsonin myyntikanavissa vuoden sisällä.

Clas Ohlson Product Innovation Challenge on osa Clas Ohlsonin vastuullisuustyötä, jonka nimi on Kohti kestävää kehitystä.

Clas Ohlson on kansainvälinen vähittäiskauppaketju. Päivittäin noin 4700 työntekijää yli 200 myymälässä ja toimistoilla kuudessa maassa auttaa ja innostaa ihmisiä tarjoamalla käteviä ja käytännöllisiä ratkaisuja edulliseen hintaan joka päivä. Suomessa Clas Ohlsonilla on 34 myymälää sekä verkkokauppa. Lisätietoja yritys.clasohlson.fi