Coca-Colan ja Netflixin yhteistyönä  toteutettu erikoiserä “Stranger Things” -tölkkejä ilahduttaa tänä kesänä sarjan suuria faneja.
Coca-Colan ja Netflixin yhteistyönä toteutettu erikoiserä “Stranger Things” -tölkkejä ilahduttaa tänä kesänä sarjan suuria faneja.

Kesän Coca-Cola -tölkeissä logo väärinpäin

Tänä kesänä Coca-Colan 250ml tölkkien logo on väärinpäin. Kyseessä ei ole painovirhe vaan tölkit ovat Netflixin huippusuositun Stranger Things -sarjan kolmannen tuotantokauden kunniaksi julkaistava erikoistölkkierä. Kerta on ensimmäinen, kun Coca-Colan logo on juomapakkauksessa ylösalaisin.

Supersuosittu ja jo trailerillaan katseluennätyksiä rikkonut Netflixin Stranger Things -sarjan kolmas kausi saa kansainvälisen ensi-iltansa 4.7.2019. Sarjasta on kasvanut kansainvälinen ilmiö ja se on huippusuosittu myös Suomessa erityisesti nuorten keskuudessa.

Coca-Cola sokerilla tai ilman tuo Stranger Thingsin kaikkien ulottuville kesän 250ml kapeissa erikoistölkeissä. Tölkit erottuvat virheeltä näyttävällä ulkoasullaan perinteisistä tölkeistä: klassinen tekstilogo on ylösalaisin. Coca-Cola on nähty sarjan kahdessa aiemmassa kaudessa yli kymmenen kertaa ja muistetaan mm. kohtauksesta, jossa yksi sarjan roolihahmoista rutistaa Coca-Cola-tölkin ajatuksen voimalla.

Coca-Colalla on yli 100 vuoden kokemus yhteistyöstä elokuva- ja viihdemaailman kanssa

Yhtiö teki elokuvamarkkinointia jo vuonna 1914, aloitti elokuvatähtiyhteistyön Charlie Chaplinin kanssa vuonna 1927, toi elokuvateattereihin ensimmäiset virkistyspisteet 40-luvulla, kehitti edelläkävijänä juomien elokuvamainontaa 50-60-luvuilla ja esitteli ensimmäiset elokuvapromootiokampanjat jo 70-luvulla. Yhtiön hallussa on myös yksi parhaan elokuvan Oscar-patsas, elokuvasta Gandhi, joka valmistui Coca-Colan omistaessa Columbia Pictures –yhtiön.