Sony ja Coca-Cola Zero julkistavat PlayStation All-Stars Island pelisovelluksen

Sony ja Coca-Cola Zero julkistavat PlayStation All-Stars Island pelisovelluksen

PlayStation All-Stars Island julkaistaan iOS- ja Android-järjestelmille.

PlayStation yhdisti voimansa Coca-Cola Zeron suunnittelutiimin kanssa luodakseen täysin uuden ja ainutlaatuisen pelikokemuksen, minkä tuloksena syntyi legendaarisista PlayStation®-pelijulkaisuista ammentava PlayStation All-Stars Island. Inspiraation lähteenä ovat toimineet yleisömenestykset, kuten Uncharted, Gravity Rush, LittleBigPlanet Karting sekä inFAMOUS, joiden rakastetut päähahmot myös seikkailevat sovelluksessa.

Ensimmäinen sovelluksessa julkaistu peli on Uncharted: Drake’s Pursuit, jossa aarteenmetsästäjä Nathan Drake pakenee mystisen saaren viidakoissa perässään armoton joukko palkkamurhaajia. Pelaajan tavoitteena on auttaa Drake turvaan keräten samalla pisteitä, jotka avaavat edelleen uusia bonustehtäviä.

Uncharted: Drake’s Pursuit on PlayStation All-Stars Island -sarjan ensimmäinen julkaistu peli. Tulevien viikkojen ja kuukausien aikana sovellusta päivitetään uudella ladattavalla sisällöllä, joka vie pelaajan kohti vauhdikkaita haasteita. Pelisarjan hahmoja voi tulevana syksynä nähdä myös seikkailemassa Coke Zeron tölkeissä ja pulloissa, joita on valmistettu vain rajoitettu erä.

PlayStation All-Stars Island on saatavilla veloituksetta App Storesta ja Google Play -kauppasovelluksesta. Pelisovellus toimii iOS ja Android-järjestelmillä varustetuilla älypuhelimilla ja tableteilla. Katso pelin traileri osoitteessa: http://youtu.be/uLDIENGWPKg

Lisätietoja tuotteesta: Valtteri Hyttinen, Nordisk Film, valtteri.hyttinen@nordiskfilm.com

Kuva- ja materiaalipyynnöt: Panu Alanko, Republic of Communications, panu.alanko@republic.fi