DACHSER on salibandyn MM2020-kisojen kumppani

Lehdistötiedote   •   Huhti 04, 2019 11:00 EEST

Helsingin MM 2020-kisoista Suomi lähtee tavoittelemaan historiallista kolmatta perättäistä maailmanmestaruutta. Kuvassa suomalaisten kultajuhlintaa Prahasta joulukuulta 2018. Kuva: Salibandyliitto

DACHSER on Suomen nopeimmin kasvavan ja kehittyvän joukkueurheilulaji salibandyn miesten MM2020-kisojen yksi pääyhteistyökumppaneista. MM-kisat pelataan Helsingissä joulukuussa 2020, mutta tavoitteellinen kumppanimatka alkaa jo vuonna 2019.

Yhteistyössä yhdistyy kaksi hienoa kasvutarinaa, jossa arvomaailmat ja toimintaympäristöt kohtaavat. Logistiikka ja salibandy edustavat vastuullista joukkuepeliä ja koskettavat monien ihmisten elämää”, sanoo Kalle Siik, Sales Manager European Logistics DACHSER Finland.

Salibandyn MM-kisat tulevat olemaan vuoden 2020 suurin kansainvälinen huippu-urheilutapahtuma Suomessa. Kisoihin osallistuu 16 maata ja kisojen katsojatavoitteena on ylittää 100 000 katsojaa. Suomi lähtee MM2020-kisoihin tavoittelemaan historiallista kolmatta perättäistä maailmanmestaruuttaan. Kisojen teema on ”More – Enemmän” ja tavoitteena on järjestää kaikkien aikojen kisat.

MM2020-kisojen arvopohjan avulla halutaan edistää myös vähävaraisten lasten ja nuorten harrastusmahdollisuuksia sekä työntekijöiden liikkumisen lisäämistä. Kisaorganisaatio tekee tiivistä yhteistyötä muun muassa Hope-yhdistyksen kanssa.

MM-kisakumppanuus tarjoaa meille erinomaisen mahdollisuuden olla mukana arvopohjaisessa hankkeessa. Olemme perheyritys, jonka arvojen mukaista on huolehtia työntekijöidensä terveydestä ja hyvinvoinnista luomalla heille liikuntamahdollisuuksia. Maailmanlaajuisena logistiikkayrityksenä kannamme vastuuta myös jokaisesta yhteiskunnasta, jossa toimimme. Hope-yhteistyö on luonnollinen osa DACHSERin me-hengen mukaista toimintaa”, summaa Kalle Siik.

MM2020 –kisakumppaneiden edustajat yhteiskuvassa. Kuva: Salibandyliitto

Lisätietoja:

Tuomas Leimio

Managing Director

European Logistics Finland

DACHSER Finland Oy

tuomas.leimio@dachser.com

MM2020-kisasivut löytyvät osoitteesta www.wfchelsinki2020.fi

DACHSERin liiketoimintamalliin kuuluu kaksi kuljetus- ja varastointipalveluja sekä asiakaskohtaisia palveluja tarjoavaa liiketoiminta-aluetta: DACHSER Road Logistics ja DACHSER Air & Sea Logistics. Tarjontaa täydennetään muun muassa DACHSERin sopimuslogistiikka- ja konsultointipalveluilla sekä toimialakohtaisilla ratkaisuilla, jotka palvelevat kemianteollisuutta ja tee se itse -sektoria. Lisäksi DACHSER Food Logistics tarjoaa elintarviketeollisuudelle suunnattua tehokasta kuljetuslogistiikkaa.

Suomessa DACHSER toimii kahdella eri yritysnimellä:

DACHSER Finland Air & Sea Logistics Oy hoitaa lento- ja merikuljetuksia (DACHSER Air & Sea Logistics).

DACHSER Finland Oy hoitaa maantiekuljetuksia (DACHSER European Logistics).

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.