Uutinen -

Uniqoteq ja Ruukki voittoon vastuullisten innovaatioiden sarjoissa vuoden Laatuinnovaatiokilpailussa

Deloitten tukeman Laatuinnovaatiokilpailun voittajat palkittu

Deloitte on tukenut pitkäaikaisesti Laatukeskuksen Laatuinnovaatiokilpailua, jonka tarkoitus on lisätä suomalaisten innovaatioiden määrää ja tasoa. Tänä vuonna halusimme yhdessä Laatukeskuksen kanssa tuoda esille erityisesti innovaatioita, joiden taustalla on pyrkimys luoda uusia ratkaisuja yhteiskunnallisiin ja ympäristöhaasteisiin.

Laatuinnovaatiokilpailuun lisättiin kaksi uutta vastuullisten innovaatioiden kilpailusarjaa, joihin osallistui useita loistavia kilpailijoita. Tänä vuonna voittajiksi valikoituivat seuraavat innovaatiot:

• Red Herring -palkitun Uniqoteqin Qsurf, joka mahdollistaa internetin käytön television kautta ja voi tuoda tiedon yhä useamman ihmisen ulottuville kehittyvillä markkinoilla.
  • Ruukki teräsohutlevyjen ympäristömyötäisemmän valmistusprosessin kehittämisestä.

”Erilaiset vastuulliset innovaatiot tarjoavat yhteiskunnan kannalta aina arvokkaita mahdollisuuksia. Nyt palkitut Ruukin ja Uniqoteqin innovaatiot osoittavat erinomaisella tavalla, että organisaatiot voivat vaikuttaa yhteiskunnan kehitykseen positiivisesti niin teknisten kuin kuluttajaratkaisujenkin kautta”, toteaa Deloitten partneri Kari Ekholm

Kiitämme Deloitten puolesta kaikkia osallistujia hienoista innovaatioista ja laadukkaista hakemuksista!

Lisätietoja:

Kari Ekholm