Ari Viinikkalasta DS Smithin Suomen toimitusjohtaja

Kierrätettävien pakkausratkaisujen johtava eurooppalainen toimittaja DS Smith on nimittänyt Suomen toimintojensa toimitusjohtajaksi KTM Ari Viinikkalan.

Ari Viinikkala tuo tehtävään vahvan osaamisensa liiketoiminnan johtamisesta eri toimialoilla. Ari Viinikkala on työskennellyt yrityksessä marraskuusta 2017 alkaen ensin talous- ja varatoimitusjohtajana ja nyt toimitusjohtajana vastaten DS Smithin liiketoiminnasta Suomessa.

DS Smith on johtava eurooppalainen, Lontoon pörssiin listattu pakkausalan yritys, joka suunnittelee, valmistaa ja myy asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöityjä pakkauksia, pakkaustarvikkeita, myyntitelineitä ja muita myynninedistämismateriaaleja. Olemme tunnettuja pakkausten ensiluokkaisesta muotoilusta ja paikallisesta palvelusta lähellä asiakasta. Yli 28 500 asiantuntijaamme työskentelee 37 maassa maailmanlaajuisesti yhdessä asiakkaidemme kanssa luoden heille lisäarvoa suunnittelemalla erinomaisen suorituskykyisiä pakkausratkaisuja toimitusketjun joka vaiheeseen. Suomessa meillä on toimintaa kuudella paikkakunnalla (Tampere, Nummela, Turku, Akaa, Kuopio ja Ii).