Uusi Head of Sustainability DS Smithille

Pakkausjätti DS Smith vahvistaa konsernitoimintojaan palkkaamalla Huhtamäki Oyj:n palveluksessa olleen Wouter van Tol:n yritykseen nimikkeellä Head of Sustainability and Government Affairs.

Ennen siirtymistään DS Smithille Wouter van Tol on toiminut kolmen vuoden ajan nimikkeellä Global Head of Corporate Responsibility kuluttajapakkausyhtiö Huhtamäki Oyj:ssä. Tätä ennen hän on toiminut merkittävissä rooleissa Procter & Gamblen, Nestlén ja Samsungin palveluksessa.

Wouter van Tol raportoi tehtävässään Greg Dawsonille, joka toimii konsernissa nimikkeellä Director of Corporate Affairs.

Wouter van Tol, Head of Sustainability and Government Affairs, DS Smith: ”Kiinnostuin DS Smithistä sen selkeän kestävän kehityksen strategian, hienojen ihmisten ja kiertotalouden mallin mukaisen, myös käytännössä pelkän teorian sijasta kiertävän, tuotteen vuoksi. Nämä kaikki ovat merkittäviä menestystekijöitä tämän päivän muuttuvassa maailmassa ja luovat vahvan pohjan DS Smithin menestykselle johtavana kestävän kehityksen mukaisten pakkausratkaisujen tuottajana.”

DS Smith on maailmanlaajuinen johtava aaltopahvin valmistaja, jonka kierrätys- ja paperinvalmistustoiminnot tukevat sen kokonaisuutta. Pääkonttoriaan Lontoossa pitävä, FTSE 100 -listattu yritys keskittyy toiminnassaan innovatiivisten kestävän kehityksen mukaisten pakkausratkaisuiden suunnitteluun ja valmistamiseen toimien 37 maassa ja työllistäen noin 29 000 henkilöä. DS Smith hyödyntää pakkaus-, paperi- ja kierrätystoimintojen osaamistaan tuottaen ratkaisuja, jotka vähentävät monimutkaisuutta ja toimivat tehokkaasti läpi toimitusketjun. Suomessa toimimme kuudella paikkakunnalla (Tampere, Nummela, Turku, Akaa, Kuopio ja Ii).