Tiedote -

Eaton esittelee ICTexpo 2016- messuilla, miten älykäs sähkönhallinta auttaa optimoimaan yhdennettyjen ympäristöjen hallittavuutta

Eaton esittelee ICTexpo 2016 –messuilla miten älykäs sähkönhallinta voi auttaa IT-ammattilaisia hyödyntämään parhaiten yhdennettyyn tai hyperyhdennettyyn ympäristöön siirtymisen etuja. Messukävijät voivat keskustella Eatonin parhaiden datakeskusasiantuntijoiden kanssa sähkönhallinnan tarpeistaan osastolla 3a5.

”Viime vuosina datakeskusten arkkitehtuuri on pakotettu muuntumaan nopeasti, jotta keskukset vastaisivat kehittyneen automaation, nopean sovellusten käyttöönoton ja organisaatioiden joustavuuden tarpeisiin", kertoo Lauri Tuomaala, Eaton Suomen ja Baltian maajohtaja. "Sähkönsuojauksen tärkeys sen sijaan ei ole muuttunut. Samalla kun IT-asennuksista on tullut integroidumpia, niistä on tullut myös haavoittuvampia sähköhäiriöille. Suunniteltaessa yhdennettyä ympäristöä tai sellaiseen päivittämistä, on ensiarvoisen tärkeää varmistaa, että uuden ympäristön tukena on älykäs sähkönhallintajärjestelmä, muutoin koko asennuksen luotettavuus voi olla vaarassa."

Eatonin teknologiajohtaja Janne Paananen pitää torstaina 28.4. klo 11 ICTexpon ’Business-IT’ -lavalla esityksen aiheesta "Superkondensaattori – ennakoitavuutta tulevaisuuden IT-ratkaisuihin". Paananen käsittelee pilvi- ja virtualisointisovellusten varakäyntiajan vaatimuksia ja sitä, miksi luotettavan varavirran saatavuus on äärimmäisen tärkeää tehokkaan toiminnan varmistamisessa näissä ympäristöissä.

Eatonin asiantuntijat ovat messuvieraiden käytettävissä koko tapahtuman ajan osastolla 3a5. Kävijöillä on lisäksi mahdollisuus tutustua Eatonin etähallintaohjelmistoon, joka yksinkertaistaa sähkönhallintaa sekä optimoi toiminta-ajan ja luotettavuuden. Muita osastolla esiteltäviä tuotteita ovat Eatonin uusimmat energiatehokkaat UPSit, mukaan lukien virtualisaatiovalmis Eaton 93PS sekä RE-räkkijärjestelmä, joka on suunniteltu mukautumaan datakeskusten tulevaisuuden muutoksiin. Räkkiin on integroitu Eatonin UPSeja sekä virranjakoyksikkö (PDU), joka tarjoaa datakeskusvastaaville paremmat laitteiden hallintamahdollisuudet.

ICTexpo 27.–28. huhtikuutaHelsingin messukeskuksessa, tarjoaa seitsemännen kerran kaksi tehokasta päivää täynnä innovaatioita, inspiraatiota ja informaatiota. Rekisteröidy Pohjoismaiden suurimmille ICT-alan ammattilaismessuille ilmaiseksi osoitteessa https://registration.n200.com/survey/3r9rxbltmxq8w?actioncode=NTWO000037ILV&partner-contact=0e0blh9kj9cdt

• Energiakysymykset

• ups-järjestelmät
  • konesali
  • energiatehokkuus
  • energianhallintaratkaisu
  • eaton

Eaton on voimanhallinnan yritys, jonka liikevaihto oli 20,9 miljardia dollaria vuonna 2015. Eatonin energiatehokkaat ratkaisut auttavat asiakkaitamme hallinnoimaan sähköistä, hydraulista ja mekaanista voimaa tehokkaasti, turvallisesti ja ympäristöystävällisesti. Eatonilla on noin 97 000 työntekijää ja sen tuotteita myydään yli 175 maassa. Lisätietoja löydät verkkosivuilta www.eaton.eu

Suomessa Eaton on osa Eatonin Electrical -liiketoimintaa. Liiketoiminta kattaa sähkönsyötön varmistuksen, valvonnan ja automaation, valaistuksen, rakenne-, johdotus- ja turvaratkaisut sekä tuotteet vaativiin että vaarallisiin ympäristöihin teknisine palveluineen. Eaton vastaa globaaleilla ratkaisuillaan tämän päivän kriittisiin sähkönhallinnan haasteisiin.

Kotimaan myyntimme vastaa häiriöttömän sähkönsyötön järjestelmistä (UPS), keskijännitekojeistojen, pienjännitekeskusten ja -komponenttien sekä automaatiotuotteiden myynnistä ja huollosta. Suomessa Eaton myös valmistaa UPSeja Eaton-tuotemerkillä. Eaton jatkaa Fiskarsin pitkää, 1960-luvulta alkanutta UPSien valmistusperinnettä Suomessa ja on yksi harvoista tietotekniikka-alan yrityksistä, jolla on laajamittaista tuotantoa Suomessa. Eaton on Suomen UPS-markkinajohtaja. 93 prosenttia Suomen tehtaan tuotteista menee vientiin. www.eaton.fi

Katariina Hellas-Honkasalo

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö +358 400 814 553