Tiedote -

Eaton lanseeraa uuden hallintajärjestelmän helpottamaan konesalien valvontaa IT PRO -messuilla

ESPOO … Eaton näyttää, miten konesalien tehokasta hallintaa on mahdollista yksinkertaistaa panostamalla älykkääseen infrastruktuuriin IT PRO -messuilla Helsingin Messukeskuksessa, 29-30 maaliskuuta, osastolla 5D19.

”Tällä hetkellä monien, etenkin pienten ja keskisuurten, konesalien ongelmana ovat hallintajärjestelmät, jotka ovat tarpeisiin nähden liian laajoja ja monimutkaisia mahdollistaakseen tehokkaan jokapäiväisen valvonnan,” sanoo Sami Hartikainen, tekninen insinööri, Eaton. ”Perinteisessä mallissa kaikkia muuttujia, kuten sähkönkulutusta ja ympäristön lämpötilaa, on valvottu erikseen. Näin on kuitenkin vaikeaa saada todellista kuvaa konesalin toiminnasta, minkä takia ongelmakohtien ratkaiseminen ja etenkin ehkäiseminen on usein haasteellista.”

Eaton haluaa helpottaa IT-henkilöstön työtä tarjoamalla perinteisten DCIM-ratkaisujen tilalle yksinkertaistettua hallintamallia, joka kokoaa kaiken kriittisen informaation yhteen paikkaan helposti nähtäville. Eaton lanseeraa uuden IPM Infra -valvontajärjestelmänsä osastolla 5D19.

Eaton esittelee osastolla myös älykkäitä ePDU-virranjakeluyksiköitään, jotka auttavat IT-vastaavia parantamaan järjestelmien energiatehokkuutta ja vähentämään turhia kuluja mahdollistamalla sähkönkulutuksen tarkan valvonnan ja mittauksen. Eatonilla on laaja häiriöttömän sähkönsyötön laitevalikoima. Siitä sekä muista sähkönhallinnan tarpeista on osastolla keskustelemassa Eatonin asiantuntijoita.

Lisätietoa Eatonin virranhallintaratkaisuista löytyy osoitteesta www.eaton.fi. Jos haluat kaikki tuoreimmat uutiset, seuraa Twitter-tiliämme @EatonIT tai etsi Eatonin EMEA-alueen LinkedIn-yrityssivu

• Energiakysymykset

• epdu
  • virranjakelu
  • messut
  • it pro
  • dcim
  • sami hartikainen
  • ipm infra
  • hallinta
  • infrastruktuuri
  • ups-laite
  • ups-järjestelmät
  • sähkönsyöttö
  • sähkönhallinta
  • konesali
  • energiatehokkuus
  • energiansäästötila
  • energianhallintaratkaisu
  • eaton
  • datakeskus

Eaton on voimanhallinnan yritys, jonka liikevaihto oli 19,7 miljardia dollaria vuonna 2016. Eatonin energiatehokkaat ratkaisut auttavat asiakkaitamme hallinnoimaan sähköistä, hydraulista ja mekaanista voimaa tehokkaasti, turvallisesti ja ympäristöystävällisesti. Eatonilla on noin 95 000 työntekijää ja sen tuotteita myydään yli 175 maassa. Lisätietoja löydät verkkosivuilta www.eaton.eu

Suomessa Eaton on osa Eatonin Electrical -liiketoimintaa. Liiketoiminta kattaa sähkönsyötön varmistuksen, valvonnan ja automaation, valaistuksen, rakenne-, johdotus- ja turvaratkaisut sekä tuotteet vaativiin että vaarallisiin ympäristöihin teknisine palveluineen. Eaton vastaa globaaleilla ratkaisuillaan tämän päivän kriittisiin sähkönhallinnan haasteisiin.

Kotimaan myyntimme vastaa häiriöttömän sähkönsyötön järjestelmistä (UPS), keskijännitekojeistojen, pienjännitekeskusten ja -komponenttien sekä automaatiotuotteiden myynnistä ja huollosta. Eaton myös valmistaa UPSeja tehtaallaan Espoossa ja on yksi harvoista tietotekniikka-alan yrityksistä, joilla on laajamittaista tuotantoa Suomessa. Eaton on Suomen UPS-markkinajohtaja. 93 prosenttia Suomen tehtaan tuotteista menee vientiin. www.eaton.fi

Katariina Hellas-Honkasalo

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö +358 400 814 553