Eatonin UPS tarjonta laajenee edullisella virtualisointivalmiilla tuotesarjalla

ESPOO … Eaton laajentaa UPSien valikoimaansa tarjotakseen entistä monipuolisempia ratkaisuja pienten yrityspalvelimien luotettavan virransyötön varmistamiseksi. Eaton 5SC UPS –sarja sisältää tuotteet 500–3 000 VA:n tehoalueelle. Laitemalleja on kolme; torni- ja räkkimallin lisäksi valittavana on myös näiden yhdistelmämalli (RT). Edulliset ja kompaktit UPSit varmistavat luotettavan toiminnan monissa IT-alan ja teollisuuden sovelluksissa, kuten palvelimissa, verkkolaitteissa ja tallennusvälineissä sekä pankkilaitteistoissa.

"Luotettavan virransyötön takaaminen voi olla haasteellista tilarajoituksia sisältävissä sovelluksissa. Eatonin ratkaisu tähän on kompaktit 5SC-sarjan 1000-/1500-räkkimallit, jotka mahtuvat jopa vain 500 mm:n syviin tiloihin. Tornimallit taas soveltuvat hyvin erilaisiin integroituihin sovelluksiin, kuten lipunmyyntilaitteisiin, myyntiautomaatteihin ja pankkiautomaatteihin, joissa luotettava virransyöttö on oleellista ja mahdollisen sähkökatkon tapahtuessa toimintojen turvallinen alasajo on oltava varmennettu", kertoo Kimmo Akiander, myyntikanavapäällikkö, Eaton.

5SC-mallisto on suunniteltu mahdollistamaan tehokas hallinta ja valvonta: kaikissa malleissa on LCD-näyttö, joka tarjoaa tietoa UPSin reaaliaikaisesta tilasta, akun kuormituksesta ja lataustasosta sekä muista säädettävistä parametreista. Kaikissa malleissa on USB- ja sarjaportit, jotka mahdollistavat integroimisen kaikkiin yleisimpiin käyttöjärjestelmiin. Kustannusten minimoimiseksi ja mahdollisimman pitkän käyttöiän saavuttamiseksi 5SC-sarjan tuotteissa käytetään Eatonin patentoitua ABM-tekniikkaa, joka pidentää akun käyttöikää jopa 50 prosentilla lataamalla akkua vain tarvittaessa.

Voit lukea lisää 5SC-sarjasta osoitteessa www.eaton.eu/5SC.

Voit lukea lisää Eatonin sähkönlaaturatkaisuista osoitteessa www.eaton.eu/powerquality. Viimeisimmät uutiset näet seuraamalla meitä Twitterissä @EatonIT tai käymällä Eaton EMEA:n LinkedIn-yrityssivulla

• Tietokone, Televiestintä, IT

• kimmo akiander
  • lcd
  • valvonta
  • hallinita
  • virransyöttö
  • palvelin
  • it-ala
  • torni
  • räkki
  • upsit
  • 5sc
  • ups-laite
  • ups-järjestelmät
  • sähkönsyöttö
  • sähkönhallinta
  • energiatehokkuus
  • energianhallintaratkaisu
  • eaton

Eaton on voimanhallinnan yritys, jonka liikevaihto oli 19,7 miljardia dollaria vuonna 2016. Eatonin energiatehokkaat ratkaisut auttavat asiakkaitamme hallinnoimaan sähköistä, hydraulista ja mekaanista voimaa tehokkaasti, turvallisesti ja ympäristöystävällisesti. Eatonilla on noin 95 000 työntekijää ja sen tuotteita myydään yli 175 maassa. Lisätietoja löydät verkkosivuilta www.eaton.eu

Suomessa Eaton on osa Eatonin Electrical -liiketoimintaa. Liiketoiminta kattaa sähkönsyötön varmistuksen, valvonnan ja automaation, valaistuksen, rakenne-, johdotus- ja turvaratkaisut sekä tuotteet vaativiin että vaarallisiin ympäristöihin teknisine palveluineen. Eaton vastaa globaaleilla ratkaisuillaan tämän päivän kriittisiin sähkönhallinnan haasteisiin.

Kotimaan myyntimme vastaa häiriöttömän sähkönsyötön järjestelmistä (UPS), keskijännitekojeistojen, pienjännitekeskusten ja -komponenttien sekä automaatiotuotteiden myynnistä ja huollosta. Eaton myös valmistaa UPSeja tehtaallaan Espoossa ja on yksi harvoista tietotekniikka-alan yrityksistä, joilla on laajamittaista tuotantoa Suomessa. Eaton on Suomen UPS-markkinajohtaja. 93 prosenttia Suomen tehtaan tuotteista menee vientiin. www.eaton.fi

Katariina Hellas-Honkasalo

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö +358 400 814 553