Uusia Elfa-tuotteita kasvaviin säilytystarpeisiin uusimpia trendejä seuraten

Uusia Elfa-tuotteita kasvaviin säilytystarpeisiin uusimpia trendejä seuraten

Elfa esittelee joukon uusia tuotteita, jotta ne yhä useammat ihmiset, joiden ongelmana on ”paljon tavaraa, vähän tilaa”, löytäisivät uusia säilytysmahdollisuuksia. Samanaikaisesti olemme uusimpien sisustustrendien huipulla tarjoamalla ylellisiä ja aivan uudella tavalla muotoiltuja kehyksiä sekä ovipintoja trendikkäin ”color collections” -värein.

Ylpeänä kehittämistämme fiksuista ja joustavista säilytysratkaisuista julkistamme kolme tilaa säästävää ja monipuolista uutuutta jo olemassa olevien säilytystuotteidemme lisäksi:
Elfa laatikko, Utility Door and Wall rack ja Classic 45.

Classic 45/90 on helppo asentaa hyllyjärjestelmään, jonka perustana on Elfan suosittu Classic 60. Siihen kuuluu lankahyllyjä, hyllykoreja, ulosvedettävä kenkäteline/-hylly sekä paljon muuta, ja sen avulla kuluttajat pystyvät hyödyntämään kapeitakin tiloja, joihin
Classic 60 on liian leveä. Uusi ja laaja 45 cm ja 90 cm leveä säilytyskomponenttien valikoima yhdessä Elfan jo olemassa olevan laajan 60 cm ja 120 cm leveän säilytyskomponenttien valikoiman kanssa tekee Elfasta entistäkin joustavamman, jotta se voi paremmin vastata kuluttajien tarpeisiin optimoida säilytystilojen käytön.

Elfa laatikko on kannellinen, läpikuultava, myös ulosvedettävällä korinkehykselläkin saatava laatikko, josta on saatavilla kahta korkeutta sekä Classic 60- että Classic 45-mallistoihin ja Elfan 45 cm leveään normaalisyvyiseen korijärjestelmään. Laatikot on helppo irrottaa ja siirtää toiseen huoneeseen, kuten esim. silloin, kun lelut on korjattava pois leikin päätteeksi, tai vuodenaikojen vaihtuessa kausitavaroita järjestellessä. Kansien ansiosta niitä on kätevä käyttää kotona myös kierrätykseen menevien tavaroiden säilyttämiseen.

Utility Door and Wall rack täydentää Elfan Utility-valikoimaa, johon kuuluu jo ennestään säilytystauluja, koreja, koukkuja, hyllyjä ja muita lisäkomponentteja. Lisäksi sen avulla on helppo järjestellä mm. varastotiloja, vajoja ja autotalleja. Uudet telineet, taulut ja korit on helppo ripustaa oveen kuin oveen (ei huullettu) ilman ainuttakaan ruuvia. Näin saadaan paljon lisää säilytystilaa sinne, missä aiemmin oli vain ovi.

Uudet liukuovet - uusi design
Elfa tunnetaan myös mittatilaustyönä valmistettavista liukuovistaan. Tänä vuonna liukuovimallistomme uusi tulokas on Estetic - tyylikkäästi muotoiltu ovikehys premium-markkinoille.

– Estetic on kaunein suunnittelemamme ovi, sanoo Elfan Johanna Cahné, Category Developer BA Doors. Siinä on myös monipuolisimmat ominaisuudet mm. Soft closing -toiminto, integroidut led-valot ja ainutlaatuinen hiekkahiottu kehys. Estetic on liukuovi, josta halusimme tehdä super premium -luokan oven kuluttajille, jotka haluavat parasta designia ja toimivuutta.

Uuden ovikehyksen lisäksi Elfa tuo markkinoille kokonaan uudet väripaletit, jotka on ryhmitelty inspiroimaan ja rohkaisemaan asiakkaitamme värien käyttöön. Tarjolla on kaiken kaikkiaan 17 uutta lasi- ja melamiiniovipintaa, joilla on runolliset nimet, kuten meadow linen, blueberry milk ja arctic night. Ovipintojen valikoima koostuu kuudesta, värikoordinoidusta paletista, kuten esim. orchard stories ja urban moods, joista asiakkaamme voivat ovipintoja ja niiden yhdistelmiä valitsemalla löytää täydellisen oven.

Kun haluat lisätietoa, ota yhteyttä:
Kirsi Kajander
Marketing Coordinator
Elfa Kirena Oy
Puh: 050 3465 807
S-posti: kirsi.kajander@elfa.com

Elfa International AB on Elfa-konsernin emoyhtiö, koostuen 5 tuotantoyksiköstä ja 8 myyntiyhtiöstä Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Tanskassa, Ranskassa, Saksassa ja Puolassa. Elfa markkinoi kolme merkkiä: Elfa, Lumi ja Kirena.

Yhtiö on perustettu vuonna 1948 ollen nykyisin yksi maailman johtavista räätälöityjen säilytysjärjestelmien valmistajista ja toimittajista. Tuotevalikoima kattaa kori- ja hyllyjärjestelmät teräksisinä ja puuvalmisteisina, sekä mittatilaustyönä valmistettavat liukuovet.

Tuotteet myydään pääasiassa huonekalu- ja erikoisliikealan jälleenmyyjien ja rautakauppojen kautta yli 25 maassa, tytäryhtiöiden tai maahantuojien toimesta.