Empower jälleen mukana Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa

Uutinen   •   Helmi 15, 2017 12:47 EET

Empower tarjoaa tänäkin vuonna lukuisia vastuullisia kesätyöpaikkoja eri alojen osaajille ympäri Suomen.

Empower on mukana Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa myös vuonna 2017. Kampanjassa mukana olevat yritykset sitoutuvat vastuullisen kesätyön periaatteisiin, joita ovat hyvä hakijakokemus, mielekäs työ, perehdytys ja ohjaaminen, oikeudenmukaisuus ja tasapuolisuus, kohtuullinen palkka sekä kirjallinen työsopimus ja todistus.

– Tarjoamme nuorille yli 100 kesätyöpaikkaa monipuolisten, mielenkiintoisten ja tarpeeksi haastavien työtehtävien parissa ympäri Suomen. Kesätyöpaikkoja on tarjolla muun muassa työnjohtotehtäviin, suunnitteluun, valvomotyöhön sekä erilaisiin asennus- ja projektitehtäviin, kertoo Kirsi-Marja Ura, Senior Vice President, HR, HSE ja viestintä.

– Kesätyöntekijämme rakentavat älykästä yhteiskuntaa työyhteisömme täysvaltaisina jäseninä dynaamisessa ja kannustavassa työympäristössä, sanoo Ura.

Empowerin kesätyöhaku alkaa 15. helmikuuta ja päättyy 20. maaliskuuta.

Avoimet työpaikat löytyvät Empowerin internet-sivuilta osoitteessa http://www.empower.fi/ura ja yleisistä rekrytointikanavista.

Lue lisää Vastuullinen kesäduuni 2017 -kampanjasta kampanjasivuilta: http://www.kesaduuni.org/.

Kommentit (0)