Empower jatkaa Telia Finlandin tietoliikenneverkon kenttäpalvelujen kumppanina

Empower ja Telia Finland jatkavat tietoliikenneverkon kenttäpalveluiden puitesopimusta optiovuodella. Empower vastaa palvelussa Telian kiinteän verkon ja mobiiliverkon rakentamisesta, viankorjauspalvelusta, ennakoivasta huollosta sekä liittymätoimittamisesta Turusta Joensuuhun ulottuvalla toiminta-alueella. Nyt jatkettu puitesopimus yltää vuoteen 2021.

– Sopimuksella on merkittävä vaikutus Empowerin tilauskannalle seuraaville vuosille ja samalla se on osoitus luottamuksesta palveluitamme kohtaan. Kiitos pitkäjänteisen ja laadukkaan työn toteuttamisesta kuuluu ennen kaikkea osaavalle henkilöstöllemme, kertoo Mikko Vaahersalo, president, Empowerin Connectivity ja Smart Industry -liiketoiminnat.

Palvelun jatkuminen vahvistaa Connectivity-liiketoiminnan asemaa Telian tietoliikenneverkon kenttäpalvelujen tarjoajana ja kehittäjänä.

– Empower on Telian pitkäaikainen yhteistyökumppani, joten yhteinen halu kehittää kenttäpalveluja molempien osapuolien tarpeet huomioiden tekivät päätöksen helpoksi. Infrastruktuurimme ja palvelumme ovat yhä kriittisempiä asiakkaittemme arjessa, jolloin Empowerin maankattavan organisaation kyky tukea toimintojamme ympäri Suomea on entistä merkittävämpää. Yhteistyö Telian ja Empowerin välillä on joustavaa ja ratkaisuhakuista. Mahdolliset haasteet on aina saatu ratkaistua hyvällä yhteistyöllä, jonka lisäksi päivittäisten asioiden hoitaminen on mutkatonta kaikilla organisaation tasoilla, kertoo Telia Finlandin Johanna Toivanen, Senior Sourcing Manager.

• Televiestintä

• tietoliikenne

Empower konserniviestintä

Lehdistön yhteyshenkilö Media Desk palvelee toimituksia arkisin klo 9-16 040 6417 000