Empower mukana Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa

Empower tarjoaa myös vuonna 2018 noin sata vastuullista kesätyöpaikkaa eri alojen osaajille ympäri Suomen.

Olemme jälleen mukana Vastuullinen kesäduuni –kampanjassa ja sitoutuneet tarjoamaan nuorille mahdollisuuden merkitykselliseen työhön työyhteisömme täysvaltaisina jäseninä. Kampanjassa mukana olevat yritykset noudattavat vastuullisen kesätyön periaatteita, joita ovat hyvä hakijakokemus, mielekäs työ, perehdytys ja ohjaaminen, oikeudenmukaisuus ja tasapuolisuus, kohtuullinen palkka sekä kirjallinen työsopimus ja todistus.

– Työnantajalupauksemme mukaisesti tarjoamme kesätyöntekijöillemme haasteita ja vastuuta, sillä uskomme, että juuri se tekee työnteosta mukavaa ja kehittävää. Kesätyöpaikkoja on tarjolla muun muassa digitaalisten ratkaisuiden kehitykseen, työnjohtotehtäviin, suunnitteluun, valvomotyöhön sekä erilaisiin asennus- ja projektitehtäviin, kertoo Kirsi-Marja Ura, Senior Vice President, HR, HSE ja viestintä.

Empowerin kesätyöhaku päättyy 23. helmikuuta ja ilmoitamme kaikille hakijoille valintojen tuloksista maaliskuun loppuun mennessä.

Avoimet työpaikat löytyvät Empowerin internet-sivuilta osoitteessa http://www.empower.fi/kesätyö ja yleisistä rekrytointikanavista.

Lue lisää Vastuullinen kesäduuni 2018 -kampanjasta kampanjasivuilta: http://www.kesaduuni.org/.