Empower tarjoaa myös vuonna 2019 noin 150 vastuullista kesätyöpaikkaa eri alojen osaajille ympäri Suomen

Vastuullinen kesäduuni –kampanja on muodostunut Empowerille perinteeksi, ja olemmekin jälleen vuonna 2019 sitoutuneet tarjoamaan nuorille mahdollisuuden merkitykselliseen työhön työyhteisömme täysvaltaisina jäseninä. Kampanjassa mukana olevat yritykset noudattavat vastuullisen kesätyön periaatteita, joita ovat hyvä hakijakokemus, mielekäs työ, perehdytys ja ohjaaminen, oikeudenmukaisuus ja tasapuolisuus, kohtuullinen palkka sekä kirjallinen työsopimus ja todistus.

– Työnantajalupauksemme mukaisesti tarjoamme kesätyöntekijöillemme haasteita ja vastuuta, sillä uskomme, että juuri se tekee työnteosta mukavaa ja kehittävää. Aikaisempien vuosien palautteiden pohjalta pyrimme aina kehittämään omaa toimintaamme ja tänä vuonna keskitymme erityisesti perehdytykseen. Kunnon perehdytys antaa hyvät eväät kesän työrupeamaan ja edesauttaa onnistumisen tunteita. Meillä moni nuori on ensimmäisessä alan työpaikassaan, joten kesän aikana on takuulla tiedossa paljon oppimista, erityisesti nyt kun älykäs yhteiskunta ottaa isoja askeleita digitalisaation vauhdittamana, luo uusia työtehtäviä ja edellyttää aivan uudenlaisten asioiden omaksumista, kertoo Kirsi-Marja Ura, Senior Vice President, HR, HSE ja viestintä.

Empowerin kesätyöhaku on avoinna aina 13. helmikuuta asti ja ilmoitamme kaikille hakijoille valintojen tuloksista viimeistään maaliskuun loppuun mennessä.

Avoimet työpaikat löytyvät Empowerin internet-sivuilta ja yleisistä rekrytointikanavista.

Lue lisää Vastuullinen kesäduuni 2019 -kampanjasta kampanjasivuilta.

• ura empowerissa
  • kesätyö