Harri Leiviskä on nimitetty Empower-konsernin talousjohtajaksi

KTM, MBA Harri Leiviskä on nimitetty Empower-konsernin talousjohtajaksi (Chief Financial Officer) 11.6.2018 alkaen.

- On hienoa toivottaa Harri tervetulleeksi Empoweriin, sillä hänestä saamme joukkoomme vahvan kansainvälisillä pelikentillä kunnostautuneen rahoitusosaajan, jolla on paljon kokemusta uusista teknologioista ja tuotteiden kaupallistamisesta. Harrin aikaisemmat tehtävät ovat opettaneet hänelle paljon loppuasiakkaan ymmärtämisestä, joten uskon hänen sopivan mainiosti joukkoomme luomaan parhaita asiakaskokemuksia, kertoo toimitusjohtaja Jari Onniselkä.

Harrin tausta on teknologiapainotteinen, sillä hän on työurallaan Nokian aikana ollut luomassa täysin uusia markkinoita niin tietoliikenneverkkoihin kuin Nokian ikonisimpiin puhelinmallistoihin sekä viimeisimpänä vastannut myös Suunnon CFO:na yrityksen taloudesta. Samaan aikaan Harri on mukana VTT:n hallituksessa, jossa on vaikuttanut viimeiset kolme vuotta. Teknologiayritysten lisäksi Harrilla on kokemusta lääketeollisuudesta Astra-Zenecasta, joten myös prosessiteollisuus ja tarkasti säädellyt markkinat ovat hänelle tuttuja.

- Empowerissa minua kiinnostaa konsernin merkityksellisyys yhteiskunnalle. Täällä luomme yhteiskunnalle ja ihmisille jotain mistä on hyötyä jokaisessa päivässä ja teemme sen fiksulla tavalla tuoden älykkyyttä asiakkaidemme palveluihin. Aikaisempaan kokemukseeni nojaten tunnistan toiminnan laajentumispotentiaalin ja lähden mielelläni mukaan kasvattamaan Empoweria, sanoo Harri Leiviskä.

• Nimitykset