Muutoksia Empowerin Tietoverkkodivisioonan johdossa

Tietoverkkodivisioonan johtaja Ari-Jussi Knaapila siirtyy pois Empowerin palveluksesta 13.6. Ari-Jussi on valittu parhaillaan perustettavana olevan Suomen valtion omistaman telealan yrityksen toimitusjohtajaksi. Uusi yhtiö toimii nopeiden telekommunikaatioinfrastruktuurin ja kyberturvallisuuden alalla sekä tulee olemaan valtion omistaman erityisverkkoja operoivan yhtiön Corenet Oyn emoyhtiö.

”Ari-Jussi on tehnyt merkittävän työn Empowerissa aina vuodesta 2008 lähtien, jolloin hän aloitti yhtiön palveluksessa. Hän on kolmen viimeisen vuoden ajan johtanut menestyksellisesti yhtiön suurinta divisioonaa. Haluan kiittää Ari-Jussia hänen tekemästään hienosta työstä Empowerille ja toivottaa onnea mitä parhainta menestystä hänen uusissa tehtävissään”, toteaa Empowerin toimitusjohtaja Eero Auranne.

Tiedonhallintajohtajadivisioonan johtaja Antti Ruokonen on nimitetty väliaikaiseksi Tietoverkkodivisioonan johtajaksi. Hän hoitaa tehtävää Tiedonhallintadivisioonan johtajan toimensa ohella kunnes uusi Tietoverkkodivisioonan johtaja on valittu.

Empower konserniviestintä

• Televiestintä

Empower konserniviestintä

Lehdistön yhteyshenkilö Media Desk palvelee toimituksia arkisin klo 9-16 040 6417 000