Lehdistötiedote   •   Joulu 12, 2013 07:42 EET

Stora Enson Anjalankosken tehtaat ja Empower Oy ovat allekirjoittaneet 27.11.2013 palvelusopimukset tehtaiden kunnossapidon jatkosta 1.1.2014 alkaen.

Nykyinen yhteistyö kunnossapidon palveluissa alkoi osapuolten välillä 1.6.2008. Silloin palveluista sovittiin  viideksi ja puoleksi vuodeksi. Uuden sopimuksen myötä Empower jatkaa Anjalan Paperitehtaan ja Inkeroisten Kartonkitehtaan kunnossapidon toimittajana myös jatkossa. Palvelulaajuus on pääosin nykyisen sopimuksen mukainen.

"Stora Enson Anjalankosken tehtaat on Empowerin teollisuuden palveluissa merkittävin yksittäinen kunnossapidon sopimuskohde. Palveluiden jatkuminen tehtailla oli meille koko teollisuuden palvelujen kannalta erittäin tärkeä. Tavoitteenamme on kaikissa sopimuskohteissa pitkäaikainen asiakassuhde. Uusi jatkosopimus viestii osaltaan, että asiakas on ollut toimintaamme tyytyväinen ja olemme yhdessä asiakkaan kanssa onnistuneet kehittämään kunnossapitotoimintoja tehtailla oikeaan suuntaan toteaa Empowerin Teollisuuden palvelusopimuksista vastaava johtaja Jari Simola."

Lisätietoja:

Jari Simola 044-425 2452
jari.simola[at]empower.fi

Empower on monikansallinen palveluyritys, joka auttaa pitämään yhteiskunnan pyörät pyörimässä ja parantaa asiakkaiden kilpailukykyä. Empower-konserni rakentaa, asentaa, huoltaa ja korjaa sähkö- ja televerkkoja, pitää kunnossa voimalaitoksia ja tehtaita sekä toimittaa ICT-ratkaisuja. Empower palvelee yli sadalla paikkakunnalla Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Liikevaihto vuonna 2012 oli 366 miljoonaa euroa ja yritys työllistää yli 3000 henkilöä. www.empower.fi

Kommentit (0)