Empower JNT:n (Pietarsaaren Seudun Puhelin) toimituskumppaniksi

JNT (Pietarsaaren Seudun Puhelin Oy) ja Empower ovat allekirjoittaneet monivuotisen sopimuksen JNT:n data-, puhelin-, IPTV- ja kaapeli-tv-verkkojen rakentamisesta, ylläpidosta ja viankorjauksesta. Sopimuksen arvo on noin 3 miljoonaa euroa ja se astuu voimaan ensi vuoden alusta.

”Halusimme Empowerin kanssa syvempää kumppanuutta, jotta voimme vahvistaa töiden asennus-ja toimitusvarmuutta sekä lisätä toimitusnopeutta. Tavoitteenamme on asentaa kuitua noin 600 kotitalouteen ensi vuoden aikana, ja nopea toimitus näissä asennuksissa ovat ensiarvoisen tärkeää. Olemme myös tyytyväisiä siihen, että Empower voi palvella asiakkaitamme ruotsiksi”, toteaa JNT:n Verkko-osaston osastopäällikkö Daniel Finell.

”Olemme erittäin tyytyväisiä JNT:n osoittamasta luottamuksesta Empoweria kohtaan sekä yhteistyömme laajenemisesta. On hienoa päästä mukaan rakentamaan merkittävästi nopeampaa kuituverkkoa, jota rakennamme maanlaajuisesti tällä hetkellä myös Ruotsissa. Toimitamme JNT:lle jatkossa aiempien töiden lisäksi kartoituspalveluja ja kaapelinäyttöjä, joten voimme palvella asiakasta aiempaa kokonaisvaltaisemmin. Tuomme samalla uutta osaamista Pietarsaareen, sillä näitä palveluita ei ole aiemmin siellä tarjottu”, sanoo Empower TN Oy:n Telematiikkaratkaisujen liiketoimintapäällikkö Janne Korhonen.

Sopimus työllistää Empowerilla sen keston ajan 7 henkilöä.

Lisätietoa: Janne Korhonen, liiketoimintapäällikkö, Telematiikkaratkaisut, Empower TN Oy, sähköposti: janne.korhonen@empower.fi, puh. +358 40 743 6047

Daniel Finell, Verkko-osaston osastopäällikkö, JNT (Pietarsaaren Puhelin Oy), sähköposti:

daniel.finell@jnt.fi, puh. +358 6 786 8310

Empower -konserniviestintä, Empower Media Desk (arkisin klo 9-16), empower.communications(at)empower.fi

• Televiestintä

• kaapeli-tv-verkko
  • valokuitu
  • tietoliikenne

Empower on palveluyritys, joka rakentaa ja huoltaa sähkö- ja televerkkoja, kunnossapitää tehtaita ja voimalaitoksia sekä toimittaa tietojärjestelmiä ja palveluratkaisuja energiasektorille. Yhtiö palvelee yli sadalla paikkakunnalla Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Konsernin liikevaihto vuonna 2014 oli 311 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 2700 henkilöä. www.empower.fi

JNT (Pietarsaaren Seudun Puhelin Oy) perustettiin vuonna 1887. JNT toimii kaikilla telekomin osa-alueilla: data, puhelinpalvelut, TV ja IT-ratkaisut. Pääasiallinen markkina-alueemme on Pohjanmaa ja erityisesti sen rannikkoalue. Palvelemme sekä yksityisasiakkaita että yrityksiä. Toimistomme sijaitsee Pietarsaaressa osoitteessa Alholminkatu 3. Tavoitteemme on olla itsestään selvä valinta asiakkaan tarvittaessa telekom-palveluja. Arvoihimme kuuluu olla luotettava yhteistyökumppani, paikallinen toimija ja tarjoamme palveluja asiakkaan ehdoilla- haluamme mahdollistaa asiakkaillemme tekniikan ja palvelut, joita toiminta-alueellamme on tarjolla.