Maija Kaski Empower-konsernin henkilöstöjohtajaksi

KM, aikuiskasvatus Maija Kaski on nimitetty Empower-konsernin henkilöstöjohtaksi (Chief HR Officer) sekä johtoryhmän jäseneksi 4. syyskuuta 2019 alkaen. Maijalla on kahdenkymmenen vuoden kokemus henkilöstöhallinnon prosesseista sekä niiden johtamisesta kansainvälisissä ympäristöissä, sillä hän on toiminut mm. Martelan ja Talvivaaran henkilöstöjohtajana sekä vastuullisissa HR:n johtotehtävissä Nokiassa sekä Elcoteqissa. Empowerilla Maija vastaa koko konsernin henkilöstö- ja viestintätoiminnoista ja toimii myös Suomen maatiimin vetäjänä.

– Henkilöstövaltaisella alalla toimiessamme halusimme löytää tiimiimme osaajan, jonka kanssa pääsemme kehittämään organisaatiotamme ja rakentamaan kyvykkyyksiemme päälle. Maijan vankka ja poikkeuksellisen laaja-alainen kokemus henkilöstöhallinnon eri tehtävistä ja viestinnästä vahvistaa Empowerin osaamista edelleen, kertoo Jari Onniselkä, Empower-konsernin toimitusjohtaja.

– Empowerissa minua viehättää erityisesti organisaation poikkeuksellinen osaaminen, joka yhdistää perinteistä ammattitaitoa tulevaisuuden ratkaisuihin ja erottaa Empowerin siten myönteisesti muista alan toimijoista. Intohimoni on kehittää niin henkilöstöprosesseja kuin kestävää ja liiketoimintaa tukevaa yritys- ja johtamiskulttuuria ja samalla tarjota henkilöstölle mahdollisuus kasvaa. Odotan innolla pääseväni toteuttamaan näitä Empowerissa. Mielenkiintoista on myös palata takaisin teknologiateollisuuteen alalle joka on tuttu, mutta joka kehittyy valtavalla vauhdilla, Maija kertoo.

• Nimitykset

• nimitys

Empower on kansainvälinen yritys, joka toteuttaa älykästä yhteiskuntaa ja ylläpitää sen toimintaa 24/7. Kehitämme digitaalisia alustoja ja ratkaisuja hyödyntäen vahvaa kokemustamme ja osaamistamme voimalaitosten ja tehtaiden kunnossapidosta sekä älykkäiden sähköverkkojen ja tietoliikenneyhteyksien rakentamisesta ja ylläpitämisestä. Kehitämme modulaarisia ohjelmistoja ja tuotamme palveluita energia-alan asiakkaidemme Big Datan hallintaan. Toimintamme kattaa Pohjoismaat ja Baltian. Konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 252,7 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 1700 henkilöä. www.empower.fi

Empower konserniviestintä