TAEL Group: Vastuullinen yritys –teema ilmestyy jälleen Taloussanomat.fi:ssä

TAEL Group julkaisee yhteistyössä FiBSin kanssa vuotuisen Vastuullinen yritys -teeman Taloussanomissa tammi-helmikuussa 2013. Teema nostaa esiin kiinnostavimmat vastuulliset yritykset Suomen luetuimmassa talousmediassa. Teema tavoittaa osana Taloussanomien sivustoa n. 700 000 erillistä viikkokävijää.

Teeman asiantuntija-artikkelien ja videoiden aiheita ovat mm. ympäristönsuojelu, energiatehokkuus, cleantech, henkilöstön hyvinvointi ja koulutus sekä yhteiskuntavastuuraportointi.

Teeman pääkirjoituksen kirjoittaa FIBSin toiminnanjohtaja Mikko Routti. Asiantuntijoina teeman artikkeleissa ovat esillä lisäksi mm. presidentti Martti Ahtisaari sekä Baltic Sea Action Groupin hallituksen puheenjohtaja Ilkka Herlin.

Mielenkiintoiset yritykset ja asiantuntijat takaavat teeman puhuttelevan sisällön, jota kukaan vastuullisuudesta kiinnostunut ei halua jättää lukematta. Yhteistyökumppanina profiloidutte osana teemaa laadukkaan artikkelin ja videon välityksellä erittäin tehokkaasti.

FiBSin jäsenet saavat -10 % alennusta yhteistyökumppanuuden hinnasta!

Alennushintaiset yhteistyövaihtoehdot ovat:

1) Pääyhteistyökumppanuus, sis. pääyhteistyökumppanistatus, laaja logonäkyvyys, sijoitus parhaalle paikalle sekä kuvallinen artikkeli ja video, 8352 € (norm. 9280 €)
2) Video ja kuvallinen artikkeli 5823 € (norm. 6470 €)
3) Kuvallinen artikkeli 3861 € (norm. 4290 €)
Tutustu teemaan ja yhteistyökumppanuuksiin tarkemmin osoitteessa http://www.vastuullinenyritys2013.com

Varaukset ja lisätiedot:

Projektipäällikkö