Vielä ehdit ilmoittautua vastuullisuusraportointikilpailuun

Ilmoittautuminen vuoden 2012 vastuullisuusraportointikilpailuun päättyy 20.8. Helsingin pörssissä listattujen yhtiöiden raportit arvioidaan kilpailussa automaattisesti, eikä erillistä ilmoittautumista näiden osalta tarvita. Muut voivat ilmoittautua mukaan maksuttomaan kilpailuun sähköpostitse

17. kertaa järjestettävä kilpailu on maksuton ja avoin kakille vastuullisuudestan raportoiville yrityksille ja yhteisöille.

Kilpailun keskeisenä tavoitteena on tarkastella vastuullisuusraportoinnin nykytilaa ja kehityspiirteitä, lisätä kiinnostusta yhteiskuntavastuuta kohtaan sekä tarjota raportteja julkaiseville tilaisuus saada palautetta raportistaan ja rakentaa mainettaan vastuullisena toimijana. Kilpailussa arvioidaan vain yritysten vastuullisuusraportointia, ei itse toiminnan vastuullisuutta.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan.

Kilpailun tulokset julkistetaan 8.11. klo 16-18 Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa Helsingissä järjestettävässä kaikille avoimessa, maksuttomassa tilaisuudessa. Tilaisuuteen voi ilmoittautua 5.11. mennessä.

Kilpailun järjestävät Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu, EK, Finnish Business & Society, KHT-yhdistys, STTK, työ- ja elinkeinoministeriö, Ympäristöjohtamisen yhdistys ja ympäristöministeriö.

Lisätietoja:

Tarja Laakkonen, FiBS