HANNU KARPO LÄHTEE MUKAAN MAINOSKAMPANJAAN

HANNU KARPO LÄHTEE MUKAAN MAINOSKAMPANJAAN

Suomalaisen journalismin ja tv-viihteen legenda Hannu Karpo lähtee ensimmäistä kertaa elämässään mukaan mainoskampanjaan. Aiemmin Karpo on systemaattisesti kieltäytynyt hänelle tarjotuista mainoskeikoista, sillä hän on halunnut varjella puolueettoman toimittajan imagoaan. Myös sopimus MTV3:n kanssa esti mukanaolon mainonnassa, mutta Karpo on kieltäytynyt tarjouksista myös eläkkeelle lähtönsä jälkeen.

Karpon mielen sai muuttumaan kaksi asiaa: hänelle sopivan mainostajan löytyminen sekä "vale-karpojen" esiintyminen mainonnassa. Karpo esiintyy Finduksen kampanjassa "Pakasteasiamiehenä", joka kertoo pakastettujen valmisaterioiden säilöntäaineettomuudesta ja tuoreudesta – ja siten ylivertaisuudesta useisiin muihin valmisaterioihin nähden.

Karpo on itse himopakastaja. "Minulla on yhteensä 11 pakastinta syksyn roimia sieni-, mehu-, marja-, kala- ja riistasaaliita varten. Lisäksi pakastettuina hankittuja valmisaterioita on jemmassa joka lähtöön, koska olen melko huono kaupassa kävijä. Lähin pakastimeni on aina ulottuvilla, se voittaa kätevyydessä ja nopeudessa marketit mennen tullen. Tällaisena pakastetun ruuan suurkuluttajana minun olikin luonteva lähteä mukaan kampanjaan, pakastettunahan ruoka pysyy hyvänä ilman vippaskonsteja", Karpo toteaa. Karpo on ihmetellyt joissakin valmisaterioissa käytettävien lisäaineiden määrää. "Söisivätköhän ihmiset oikeasti niitä aterioita, jos he lukisivat mitä kaikkea kummallisuuksia ne sisältävät? Jos ihmiset tutkivat kampanjan ansiosta tarkemmin pakkausselosteet, olen tyytyväinen mies", kommentoi Karpo.

Finduksen markkinointijohtaja Timo Partola on innoissaan kampanjan saamasta vastaanotosta. "Karpo on juuri oikea puhemies tuoreena pakastetuille aterioille. Hän on suoraselkäinen ja kansan arvostama hahmo, joka ei ole kuluttanut naamaansa mainonnassa", toteaa Partola.

Finduksen "Pakasteasiamies" tv-mainokset ja radiomainokset ovat katsottavissa ja kuunneltavissa osoitteessa www.findus.fi

Timo Partola

Markkinointijohtaja

Findus Finland Oy

Kategoriat

Findus tunnetaan korkealaatuisten pakasteiden merkkinä. Tuotevalikoimassamme on runsaasti raikkaita vihanneksia ja vihannessekoituksia, niin perinteisiä kuin uudenaikaisiakin pannu- ja mikrovalmiita valmisaterioita, sekä kalaa ja kala-aterioita eri tavoin valmistettuna. Findus majoneesit ja marmeladit tarjoavat vaihtoehtoja moneen makuun.

Tervetuloa Findus Finland Oy !

Findus tunnetaan korkealaatuisten pakasteiden merkkinä. Tuotevalikoimassamme on runsaasti raikkaita vihanneksia ja vihannessekoituksia, niin perinteisiä kuin uudenaikaisiakin pannu- ja mikrovalmiita valmisaterioita, sekä kalaa ja kala-aterioita eri tavoin valmistettuna. Findus majoneesit ja tarjoavat vaihtoehtoja moneen makuun.

Findus Finland Oy
Taivaltie 5