Myyntivalmennus hyvinvointialan pk-yrityksille

Tervetuloa Active for Life -hankkeen järjestämään maksuttomaan myyntivalmennukseen 15.5.2014 Tampereelle Hotelli Victoriaan (Itsenäisyydenkatu 1).

Valmennuksessa vastataan muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
- Miten myydä tuotteita ja palveluita yli 55-vuotiaille asiakkaille?
- Millaisia vaatimuksia mahdollisesti kohdistuu heidän käyttämilleen palveluille ja tuotteille?
- Miten palveluja voi myydä julkisen sektorin kautta (mm. kilpailutukset, ostopalvelusopimukset, palvelusetelit) toimialan moniulotteinen asiakkuus (tilaaja, maksaja, käyttäjä, käyttäjän omainen) huomioiden?
- Entä miten kyseisen kohderyhmän tarpeet huomioidaan yrityksen palvelujen muotoilussa, tuotteistuksessa ja myynnissä sekä mitä kanavavalintoja ja keinoa yritykset voivat käyttää?

Lisäksi valmennuksessa käydään läpi, kuinka nopea digitalisoituminen muuttaa asiakkaiden päätöksentekoa ja ostokäyttäytymistä kaikissa ikäryhmissä aiheuttaen hyvinvointiyrityksille vaatimuksia vastata muuttuneeseen tilanteeseen.

Valmennustilaisuudessa tarjotaan osallistuville yrityksille myös myyntipitchaus-valmennuksia, joissa heille annetaan henkilökohtaista palautetta. Osallistumisen yhteydessä yrityksiä pyydetään täyttämään sähköinen esitietolomake, jossa kerrotaan yrityksen perustiedot sekä ongelmat tai tulevaisuuden suunnitelmat, joihin sparrausapua tarvitaan. Näin itse yritystapaamisissa päästään heti kiinni ongelmaan ja sen ratkaisemiseen.

Ilmoittaudu mukaan osoitteessa https://elomake3.laurea.fi/lomakkeet/8844/lomake.html

Paikkoja on 30 ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.
Toimi siis nopeasti ja varaa paikkasi heti.

Koulutuksen ohjelma:

8.30–9.00  Aamukahvi

9.00–9.45  Hoivasektorin moniulotteinen asiakkuus – hyvinvointipalvelujen myynti yli 55-vuotiaille julkisen sektorin kautta, Satu Ahlman, Ahlman & Wuorinen Development AWD Oy

9.45–10.30  Hoivapalveluiden myynti- ja markkinointi kohderyhmän kuluttajille, yksityisasiakkaille ja omaisille muuttuvassa liiketoimintakentässä, Erja Heikkinen, Fluente Kumppanit Oy

10.30–10.45  Tauko

10.45–12.00  Kuinka myynti- ja markkinointitoimenpiteitä suunnitellaan, esimerkkiworkshop, Erja Heikkinen, Fluente Kumppanit Oy

12.00–13.00  Lounas (omakustanteinen)

13.00–15.00  Myyntipitchaukset

Lisätietoja hankkeen kotisivuilta http://www.active-for-life.eu/finland.html tai
Niko Lönn / Active for Life, niko.lonn@finnmedi.com, puh 040 515 9019 tai
Erja Heikkinen / Fluente Kumppanit Oy, erja.heikkinen@fluente.fi, puh. 040 5943 662

• Koulutus