Online-deittiyritys Firstdate saavuttaa 1 000 000 jäsenen rajan!

Online-deittiyritys Firstdate International AB julkaisi uuden kotisivunsa muutama viikko sitten. Yrityksen toimitusjohtaja Christer Engléus kertoi silloin myös, että seuraava tavoite oli 1 000 000 jäsenen rajan rikkominen. Se tavoite saavutettiin lauantaina 29. kesäkuuta ja se teki Firstdatesta yhden Pohjoismaiden suurimmista deittisivustoista.

"Tämä osoittaa, että ihmiset pitävät henkilökohtaisesta konseptistamme, jossa tarjoamme jäsenillemme jotakin uutta. Firstdatessa ei ole koskaan tylsää!" sanoo toimitusjohtaja Chris Engleus.

Kumppanin löytäminen internetistä on kasvava trendi. Tekniikan kehittyessä ja arkemme digitalisoituessa yhä useampi päättää hakea rakkautta myös verkossa.

"Kun yritys perustettiin vuonna 2008, tavoitteena oli 1 000 000 jäsenen rajan ylittäminen vuonna 2014. Se, että raja ylittyy jo nyt, on seurausta siitä, että olemme ahkerasti ja päämääräisesti pyrkineet tarjoamaan jäsenillemme toiminnallisimman deittisivuston!" hän jatkaa.

Firstdatessa voi tavata jäseniä kaikista Pohjoismaista, mikä on ainutlaatuinen konsepti kilpailijoihin verrattuna. Nyt Firstdateen siis kerääntyy 1 000 000 jäsentä Ruotsista, Norjasta, Tanskasta, Suomesta ja Islannista joka päivä.

• Tapahtumat

• dating
  • firstdate
  • firstdate.com
  • firstdate.fi
  • love
  • meet
  • singles
  • treffitakuu

Firstdate.fi - Firstdate on Pohjoismaiden vilkkain deittipalvelu! Linjoilla on joka päivä noin 100 000 sinkkua!