360Fly julkaisee uuden 360°-actionkameran 4K-tasoisella videolla

360°-videokameroita valmistava 360Fly laajentaa valikoimaansa 4K-mallilla. Neljä kertaa suuremman resoluution lisäksi kamerassa on myös useita muita uusia ominaisuuksia.

Uuden kennon myötä 360Fly 4K -kameran resoluutio on 2880x2880. Sen lisäksi 4K-mallissa on useita uusia ominaisuuksia.

• Live Streaming -tila: 360°-videon suoratoisto LIVIT-mobiilisovelluksen avulla. Voidaan käyttää myös web-kamerana FaceTime-sovellusella.
  • Front Facing -valokuvaus: Voit ottaa myös erittäin laajakulmaisia valokuvia. Kuvakulma 178°x100° (204° diagonaali), kuvasuhde 16:9 ja resoluutio 2560x1440.
  • Time-Lapse -kuvaus: Helppokäyttöiset 360° Time-Lapse -videot ½, 1, 2, 5, 10, 30 tai 60 sekunnin kuvausväleillä.
  • Motion and Audio Detection -tilat: Kameran automaattinen käynnistäminen liikkeen tai äänen mukaan.
  • Accelerometer Activated Record -tila: Tallennuksen automaattinen käynnistäminen kiihdyttäessä. Kamera tallentaa 10 sekuntia ennen kiihdytystä, joten saat varmasti koko suorituksen tallennettua.
  • GPS-paikanns: Sisäänrakennettu GPS-paikannus tallentaa paikkatiedon koordinaatit, sekä korkeus- ja nopeustiedot.
  • Enemmän tallennustilaa: Uudessa 4K-mallissa on 64GB sisäinen tallennustila.
  • Selkeämpi käyttöliittymä: Värikoodattu kuvaustila-LED näkyy nyt ympäri kameran.

360Fly HD:sta tutut ominaisuudet, kuten Bluetooth, WiFI, sekä ilmaiset Android- ja iOS-sovellukset löytyvät myös 4K-mallista. Kamera on myös edelleen vesitiivis jopa 10 metriin asti, ilman erillistä suojakoteloa.

360Fly 4K -kameran toimitukset alkavat elokuussa ja se tulee maksamaan seuraavasti:

360Fly 4K, hinta noin 720 euroa.

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

• kamera
  • valokuvaus
  • videokuvaus
  • actionkamera
  • gopro

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Nissin, Metz, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja MyMyk. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.